בקשת עזרה | מחשב שלא נדלק
-
@אברך-מייבין איזה חברה המחשב
לנובו? -
-
@אליהו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
אז תוציא אותה אני חושב שזה זה עם המדבקה הצהובה
הוצאתי את החיבור של העיגול עם המדבקה הצהובה. ואחרי כדקה החזרתי, ואין שינוי.
-
@אברך-מייבין יכול להיות שפשוט מאוד המקשים של הF מוגדרים לפונקציה ולכן הביוס לא עולה
תנסה F2 עם כפתור FN במקלדת
פעם נתקלתי בזה ושברתי את הראש הרבה זמן עד שעליתי על זה@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין יכול להיות שפשוט מאוד המקשים של הF מוגדרים לפונקציה ולכן הביוס לא עולה
תנסה F2 עם כפתור FN במקלדת
פעם נתקלתי בזה ושברתי את הראש הרבה זמן עד שעליתי על זהתודה! הצליח! עכשיו אני ינסה לחפש איפה מאפסים את הביוס.
-
@אליהו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
אז תוציא אותה אני חושב שזה זה עם המדבקה הצהובה
הוצאתי את החיבור של העיגול עם המדבקה הצהובה. ואחרי כדקה החזרתי, ואין שינוי.
-
@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין יכול להיות שפשוט מאוד המקשים של הF מוגדרים לפונקציה ולכן הביוס לא עולה
תנסה F2 עם כפתור FN במקלדת
פעם נתקלתי בזה ושברתי את הראש הרבה זמן עד שעליתי על זהתודה! הצליח! עכשיו אני ינסה לחפש איפה מאפסים את הביוס.
-
@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין יכול להיות שפשוט מאוד המקשים של הF מוגדרים לפונקציה ולכן הביוס לא עולה
תנסה F2 עם כפתור FN במקלדת
פעם נתקלתי בזה ושברתי את הראש הרבה זמן עד שעליתי על זהתודה! הצליח! עכשיו אני ינסה לחפש איפה מאפסים את הביוס.
-
@אברך-מייבין חושבני שבהגדרות השמירה יש שם איפוס כולל
-
@שלמה-ו לאיפה אני נכנס

-
@אברך-מייבין תנסה את מה שכתבתי
כמו כן באיפוס ביוס נהוג להוציא את הסוללה קודם ולאחר מכן ללחוץ כמה פעמים על כפתור ההפעלה כדי לפרוק חשמל שנותר במערכת@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין תנסה את מה שכתבתי
כמו כן באיפוס ביוס נהוג להוציא את הסוללה קודם ולאחר מכן ללחוץ כמה פעמים על כפתור ההפעלה כדי לפרוק חשמל שנותר במערכתאיך אפשר להוציא את הסוללה המובנית?
@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין חושבני שבהגדרות השמירה יש שם איפוס כולל
מה ז"א?
-
@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין תנסה את מה שכתבתי
כמו כן באיפוס ביוס נהוג להוציא את הסוללה קודם ולאחר מכן ללחוץ כמה פעמים על כפתור ההפעלה כדי לפרוק חשמל שנותר במערכתאיך אפשר להוציא את הסוללה המובנית?
@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין חושבני שבהגדרות השמירה יש שם איפוס כולל
מה ז"א?
-
@אברך-מייבין ללשונית האחרונה לEXIT
תעלה תמונה משם@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין ללשונית האחרונה לEXIT
תעלה תמונה משםהיה כתוב שם LOAD SETTINGS DEFAULT משהו כזה, ולחצתי, והמחשב עולה חלק!!! כל הכבוד!!!
-
@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין תנסה את מה שכתבתי
כמו כן באיפוס ביוס נהוג להוציא את הסוללה קודם ולאחר מכן ללחוץ כמה פעמים על כפתור ההפעלה כדי לפרוק חשמל שנותר במערכתאיך אפשר להוציא את הסוללה המובנית?
@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין חושבני שבהגדרות השמירה יש שם איפוס כולל
מה ז"א?
-
@אברך-מייבין הכונן לפי התמונה שהעלית מזוהה בביוס
ורק בבוט הוא לא מזוהה@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין הכונן לפי התמונה שהעלית מזוהה בביוס
ורק בבוט הוא לא מזוההב"ה עכשיו הכל עובד תקין. תודה!!!
-
@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין הכונן לפי התמונה שהעלית מזוהה בביוס
ורק בבוט הוא לא מזוההב"ה עכשיו הכל עובד תקין. תודה!!!
@אברך-מייבין אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@שלמה-ו אמר בבקשת עזרה | מחשב שלא נדלק:
@אברך-מייבין הכונן לפי התמונה שהעלית מזוהה בביוס
ורק בבוט הוא לא מזוההב"ה עכשיו הכל עובד תקין. תודה!!!
תופעה זו מצויה כאשר הכונן מוגדר על מערכת קבצים MBR ואילו הביוס מוגדר על UEFI ממילא הוא לא מזהה כזה כונן או מערכת הפעלה לשם כך צריכים לשנות בביוס: לבטל SECURE BOOT ואז לאפשר LEGECY ובזה מאפשר לו לזהות מערכת קבצים MBR.
יש לי שכן שכל כמה חודשים היו מתאפס לו ההגדרה הזו משום מה בביוס וכל פעם היו צריכים להחזיר את זה...
איפוס הביוס ככל הנראה החזיר למצב שהיה מוגדר כן לזהות MBR
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות