עזרה איך פותחים את הנגן פיזית
-
י יוסי h סימן נושא זה כשאלה ב
-
@יוסי-h אם אתה מתכוון לפתיחה פיזית, הזה משהו שעבד לי פעם
עם פן מחממים את הנגן כדי שהדבק שמדביק את המסך ואת הגב ימס קצת ואז עם סכין יפני או כל דבר חד אחר לנסות להפריד בזהירות את המסך או הגב מהמכשיר
כדאי לנסות את הגב כי לא כל כך נורא אם הוא ישבר
שים לב לנתק בזהירות כי הרבה פעמים דבוקה לגב האנטנה של הבלוטוס וכו'
-
@יוסי-h מה הכוונה לפתוח, פיזית?
@חכם-ישראל מה הקשר??
-
@יוסי-h אם אתה מתכוון לפתיחה פיזית, הזה משהו שעבד לי פעם
עם פן מחממים את הנגן כדי שהדבק שמדביק את המסך ואת הגב ימס קצת ואז עם סכין יפני או כל דבר חד אחר לנסות להפריד בזהירות את המסך או הגב מהמכשיר
כדאי לנסות את הגב כי לא כל כך נורא אם הוא ישבר
שים לב לנתק בזהירות כי הרבה פעמים דבוקה לגב האנטנה של הבלוטוס וכו'
-
י יוסי h סימן נושא זה כנפתר ב
-
@יוסי-h
@מתכנת-חובב צודק בכל מילה,
רק את הפאנל האחורי יותר נוח להרים עם וואקום אחרי שמחממים כדלעיל. -
@יוסי-h
@מתכנת-חובב צודק בכל מילה,
רק את הפאנל האחורי יותר נוח להרים עם וואקום אחרי שמחממים כדלעיל.@מיגו-להוציא כתב בעזרה איך פותחים את הנגן:
רק את הפאנל האחורי יותר נוח להרים עם וואקום אחרי שמחממים כדלעיל.
לא הבנתי איך אם וואקום
-
י יוסי h סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
י יוסי h סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יוסי h סימן נושא זה כנפתר ב
-
@מיגו-להוציא כתב בעזרה איך פותחים את הנגן:
רק את הפאנל האחורי יותר נוח להרים עם וואקום אחרי שמחממים כדלעיל.
לא הבנתי איך אם וואקום
@יוסי-h
מכיר את המתלים שנדבקים לקיר עם פלסטיק שקוף כזה?
(ברעיון של פומפה)
לקחת עיגול וואקום כזה ולהדביק אותו על המכשיר ולהרים. -
@מיגו-להוציא
ממש תודה ורעיון חזק אם המתלה

-
י יוסי h סימן נושא זה כלא נפתר ב
-
י יוסי h סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
י יוסי h סימן נושא זה כשאלה ב
-
י יוסי h סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות