למה אין לי Magisk ?
-
תודה רבה @שוקי-סגל עכשיו כיביתי את הפלאפון ובאמת הוא נדלק ואז נכנסתי להגדרות בצורה פשוטה והוא נתן לי למחוק אז הצלחתי להתקין מחדש היישום משתמש

אבל עדיין אין לי רוט הוא לא חזר לי יש עוד משהו לעשות?
והמצב הזה
תקין ?
@efratyyyehuda כתב בלמה אין לי Magisk ?:
תודה רבה @שוקי-סגל עכשיו כיביתי את הפלאפון ובאמת הוא נדלק ואז נכנסתי להגדרות בצורה פשוטה והוא נתן לי למחוק אז הצלחתי להתקין מחדש היישום משתמש

אבל עדיין אין לי רוט הוא לא חזר לי יש עוד משהו לעשות?
והמצב הזה
תקין ?
תתקין מגיסק 23 והכל יבוא על מקומו בשלום
פעם הבאה שזה קורה פשוט תעשה גיבוי לAPK של מגיסק שיש לך ותתקין אותו בתור עדכון ואז תוכל להתקין מודלים -
E efratyyyehuda סימן נושא זה כשאלה ב
-
E efratyyyehuda סימן נושא זה כנפתר ב
-
תודה רבה @שוקי-סגל עכשיו כיביתי את הפלאפון ובאמת הוא נדלק ואז נכנסתי להגדרות בצורה פשוטה והוא נתן לי למחוק אז הצלחתי להתקין מחדש היישום משתמש

אבל עדיין אין לי רוט הוא לא חזר לי יש עוד משהו לעשות?
והמצב הזה
תקין ?
@efratyyyehuda זה של מעבד אחר לא של mtk
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות