מקצבים כמו של מאיר אדלר
-
שלום, זקוק למקצבים כמו של מאיר אדלר לאורגן קורג (בעיקר דאנס)
תודה
pa3@tzuribaharav לך לבעלי אולפן שמשמשים גם כאורגניסט'ים והם -ימכרו לך לא נראה לי שמישהו יתן לך בחינם
-
שלום, זקוק למקצבים כמו של מאיר אדלר לאורגן קורג (בעיקר דאנס)
תודה
pa3@tzuribaharav אמר במקצבים כמו של מאיר אדלר:
שלום, זקוק למקצבים כמו של מאיר אדלר לאורגן קורג (בעיקר דאנס)
תודה
pa3אני יכול לבנות לך מקצבים הבעיה שאני לא יודע איך הופכים אותם לקבצים של אורגן
-
@tzuribaharav אמר במקצבים כמו של מאיר אדלר:
שלום, זקוק למקצבים כמו של מאיר אדלר לאורגן קורג (בעיקר דאנס)
תודה
pa3אני יכול לבנות לך מקצבים הבעיה שאני לא יודע איך הופכים אותם לקבצים של אורגן
@QJDTOP בקורג החדשים אני חושב שהוא ממיר את זה אוטו' כשאתה מכניס את זה לאורגן
-
@QJDTOP בקורג החדשים אני חושב שהוא ממיר את זה אוטו' כשאתה מכניס את זה לאורגן
@יהושע-זופניק גם בpa3 אם אני יכניס מקצב של טיירוס אז זה ימיר לי את זה?
-
@QJDTOP בקורג החדשים אני חושב שהוא ממיר את זה אוטו' כשאתה מכניס את זה לאורגן
@יהושע-זופניק אמר במקצבים כמו של מאיר אדלר:
@QJDTOP בקורג החדשים אני חושב שהוא ממיר את זה אוטו' כשאתה מכניס את זה לאורגן
אני יכול לבנות לך מקצב בקובץ wav/mp4 וכו' באף אל סטודיו
-
@יהושע-זופניק גם בpa3 אם אני יכניס מקצב של טיירוס אז זה ימיר לי את זה?
@tzuribaharav אני לא בטוח וגם א''כ זה היה בקורג PA4 כך שאני לא יודע ,אם אצליח לברר אעדכן
-
@יהושע-זופניק אמר במקצבים כמו של מאיר אדלר:
@QJDTOP בקורג החדשים אני חושב שהוא ממיר את זה אוטו' כשאתה מכניס את זה לאורגן
אני יכול לבנות לך מקצב בקובץ wav/mp4 וכו' באף אל סטודיו
@QJDTOP אמר במקצבים כמו של מאיר אדלר:
@יהושע-זופניק אמר במקצבים כמו של מאיר אדלר:
@QJDTOP בקורג החדשים אני חושב שהוא ממיר את זה אוטו' כשאתה מכניס את זה לאורגן
אני יכול לבנות לך מקצב בקובץ wav/mp4 וכו' באף אל סטודיו
אני לא מבין בזה אבל פורמט פקטורי לא עוזר?
-
@QJDTOP אמר במקצבים כמו של מאיר אדלר:
@יהושע-זופניק אמר במקצבים כמו של מאיר אדלר:
@QJDTOP בקורג החדשים אני חושב שהוא ממיר את זה אוטו' כשאתה מכניס את זה לאורגן
אני יכול לבנות לך מקצב בקובץ wav/mp4 וכו' באף אל סטודיו
אני לא מבין בזה אבל פורמט פקטורי לא עוזר?
@MGM-IVR אמר במקצבים כמו של מאיר אדלר:
@QJDTOP אמר במקצבים כמו של מאיר אדלר:
@יהושע-זופניק אמר במקצבים כמו של מאיר אדלר:
@QJDTOP בקורג החדשים אני חושב שהוא ממיר את זה אוטו' כשאתה מכניס את זה לאורגן
אני יכול לבנות לך מקצב בקובץ wav/mp4 וכו' באף אל סטודיו
אני לא מבין בזה אבל פורמט פקטורי לא עוזר?
לא פורמת פקטורי זה לקבצי מוזיקה ששומעים כמו mp3/wav אבל זה קובץ שמקריא לאורגן תוכן
-
שלום, זקוק למקצבים כמו של מאיר אדלר לאורגן קורג (בעיקר דאנס)
תודה
pa3@tzuribaharav אמר במקצבים כמו של מאיר אדלר:
שלום, זקוק למקצבים כמו של מאיר אדלר לאורגן קורג (בעיקר דאנס)
תודה
pa3תוכל לראות כאן מאוד המון
https://www.prog.co.il/threads/אשכול-מקצבים.226061/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות