סינון שמאט על המכשיר
-
היי לכולם
יש לי אייפון 12 של הערסט
מסיבות אישיות רוצה לעבור סינון
והבנתי שרימון ונטספארק זה סינון שתוקע את המכשיר
השאלה שלי עד כמה זה יתקע לי את המכשיר יותר ממה שהערסט תוקע את המכשיר?
כי בסופו של יום על הגנה תוקעת
מתלבט אם אעשה רימון/נטספארק זה יתקע לי יותר משהערסט תוקע
והערסט לא כזה תוקע גרוע,זתומרת סביר לגמרי -
היי לכולם
יש לי אייפון 12 של הערסט
מסיבות אישיות רוצה לעבור סינון
והבנתי שרימון ונטספארק זה סינון שתוקע את המכשיר
השאלה שלי עד כמה זה יתקע לי את המכשיר יותר ממה שהערסט תוקע את המכשיר?
כי בסופו של יום על הגנה תוקעת
מתלבט אם אעשה רימון/נטספארק זה יתקע לי יותר משהערסט תוקע
והערסט לא כזה תוקע גרוע,זתומרת סביר לגמרי@yair1091 היחיד שלא 'תוקע' את המכשיר זה מה שנקרא 'הדרן' (לא חושב שיש להם משהו לאייפון...) ולא בגלל שיש להם איזה טכנולוגיה מיוחדת, פשוט זה לא עובד על הרשת בכלל רק על ליבת המכשיר... כל שאר הסינונים שציינת עובדים בין היתר על הרשת ככה שכל אחד יאט את המכשיר ברמה כזו או אחרת.
-
@yair1091 היחיד שלא 'תוקע' את המכשיר זה מה שנקרא 'הדרן' (לא חושב שיש להם משהו לאייפון...) ולא בגלל שיש להם איזה טכנולוגיה מיוחדת, פשוט זה לא עובד על הרשת בכלל רק על ליבת המכשיר... כל שאר הסינונים שציינת עובדים בין היתר על הרשת ככה שכל אחד יאט את המכשיר ברמה כזו או אחרת.
-
היי לכולם
יש לי אייפון 12 של הערסט
מסיבות אישיות רוצה לעבור סינון
והבנתי שרימון ונטספארק זה סינון שתוקע את המכשיר
השאלה שלי עד כמה זה יתקע לי את המכשיר יותר ממה שהערסט תוקע את המכשיר?
כי בסופו של יום על הגנה תוקעת
מתלבט אם אעשה רימון/נטספארק זה יתקע לי יותר משהערסט תוקע
והערסט לא כזה תוקע גרוע,זתומרת סביר לגמרי@yair1091 כתב בסינון שמאט על המכשיר:
היי לכולם
יש לי אייפון 12 של הערסט
מסיבות אישיות רוצה לעבור סינון
והבנתי שרימון ונטספארק זה סינון שתוקע את המכשיר
השאלה שלי עד כמה זה יתקע לי את המכשיר יותר ממה שהערסט תוקע את המכשיר?
כי בסופו של יום על הגנה תוקעת
מתלבט אם אעשה רימון/נטספארק זה יתקע לי יותר משהערסט תוקע
והערסט לא כזה תוקע גרוע,זתומרת סביר לגמריחבר שלי אם אייפון אם רימון ומבסוט (איפון14)
-
@yair1091 כתב בסינון שמאט על המכשיר:
היי לכולם
יש לי אייפון 12 של הערסט
מסיבות אישיות רוצה לעבור סינון
והבנתי שרימון ונטספארק זה סינון שתוקע את המכשיר
השאלה שלי עד כמה זה יתקע לי את המכשיר יותר ממה שהערסט תוקע את המכשיר?
כי בסופו של יום על הגנה תוקעת
מתלבט אם אעשה רימון/נטספארק זה יתקע לי יותר משהערסט תוקע
והערסט לא כזה תוקע גרוע,זתומרת סביר לגמריחבר שלי אם אייפון אם רימון ומבסוט (איפון14)
@חכם-ישראל הבנתי
מי שרואה את הנושא הזה ויש לו דעה בעניין אשמח שישתף,שאדע
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות