עזרה בתצוגה ב gmail
-
@יוני אמר בעזרה בתצוגה ב gmail:
שלום אני מחפש איך לשנות את התצוגה שיהיה לי ריבועים במייל בצד ימין כמו בתמונה לסמן למחיקה איך אני עושה את זה?

זה מה שיש לך כרגע?
@עניו-כמשה כרגע יש לי בלי ריבועים ואני רוצה שיהיה ריבועים
-
@עניו-כמשה כרגע יש לי בלי ריבועים ואני רוצה שיהיה ריבועים
@יוני אמר בעזרה בתצוגה ב gmail:
@עניו-כמשה כרגע יש לי בלי ריבועים ואני רוצה שיהיה ריבועים
פה יש כמה פתרונות (אנגלית)
-
יש תרגום של האינטרנט
-
@יוני אמר בעזרה בתצוגה ב gmail:
@עניו-כמשה כרגע יש לי בלי ריבועים ואני רוצה שיהיה ריבועים
פה יש כמה פתרונות (אנגלית)
@עניו-כמשה לא בדיוק אצלחתי להבין משם דברים

-
@עניו-כמשה לא בדיוק אצלחתי להבין משם דברים

-
@יוני התמצית של מה שכתוב שם הוא לצאת מחשבון הג'ימייל ולהכנס
אם לא עוזר לאתחל את הדפדפן
אם לא עוזר לאתחל את המחשב
וכן על זה הדרך... -
מוזר מאוד
-
אולי תפתח סתם חשבון מייל חדש ותבדוק שם
-
אולי תפתח סתם חשבון מייל חדש ותבדוק שם
@קול-מיוזיק בדקתי וזה לא עובד

-
@קול-מיוזיק בדקתי וזה לא עובד

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
