עזרה בתצוגה ב gmail
-
שלום אני מחפש איך לשנות את התצוגה שיהיה לי ריבועים במייל בצד ימין כמו בתמונה לסמן למחיקה איך אני עושה את זה?

-
@מוטי-ברנד תוכל להדריך אותי?
אני פשוט לא מוצא -
@מוטי-ברנד תוכל להדריך אותי?
אני פשוט לא מוצא -
@יוני אני לא מצליח לפתוח אצלי עכשיו את ההגדרות אבל זה נמצא בהגדרות תצוגה תצוגה צפופה או מרווחת ככה נראה לי
@מוטי-ברנד לא זה לא עוזר
-
זה בכלל הגרסא הישנה של המייל
-
זה בכלל הגרסא הישנה של המייל
@קול-מיוזיק איך אני יכול להשיג את החדשה?
-
זה בכלל הגרסא הישנה של המייל
@קול-מיוזיק אבל גם בגירסה החדשה יש את זה!!
-
איזה אינטרנט יש לך
-
איזה אינטרנט יש לך
@קול-מיוזיק לי יש נטפרי
-
איזה אינטרנט יש לך
@קול-מיוזיק איך אני יכול להתקין את הגירסה החדשה?
-
@קול-מיוזיק איך אני יכול להתקין את הגירסה החדשה?
-
משהו בהגדרות שם צריך להעדכן
-
משהו בהגדרות שם צריך להעדכן
@קול-מיוזיק חפרתי הכל ולא מצאתי כלום

-
@קול-מיוזיק חפרתי הכל ולא מצאתי כלום

-
@יוני שאתה לוחץ על צפיפות תצוגה מה הוא מראה לך?
-
@יוני שאתה לוחץ על צפיפות תצוגה מה הוא מראה לך?
@יהושע-זופניק אמר בעזרה בתצוגה ב gmail:
@יוני שאתה לוחץ על צפיפות תצוגה מה הוא מראה לך?
תלחץ על ברירת מחדל וזה אמור להופיע
-
@יהושע-זופניק אמר בעזרה בתצוגה ב gmail:
@יוני שאתה לוחץ על צפיפות תצוגה מה הוא מראה לך?
תלחץ על ברירת מחדל וזה אמור להופיע
@יהושע-זופניק עד עכשיו זה היה על ברירת מחדל וגם עכשיו שיניתי והחזרתי וזה עדיין לא עובד
-
שלום אני מחפש איך לשנות את התצוגה שיהיה לי ריבועים במייל בצד ימין כמו בתמונה לסמן למחיקה איך אני עושה את זה?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
זה בהגדרות או שצריך לעדכן את gmail?