ניגמר המקום איחסון בנוקיה 225
-
ניגמר לי המקום איחסון בנוקיה 225 ורק אתול קניתי אותו!
מה אפשר לעשות?וגם האם ידוע על סידור תפילה חבד לנוקיה 225?
@חנונית כתב בניגמר המקום איחסון בנוקיה 225:
מה אפשר לעשות?
לשים כרטיס זיכרון!
@חנונית כתב בניגמר המקום איחסון בנוקיה 225:
וגם האם ידוע על סידור תפילה חבד לנוקיה 225?
מה שידוע לי, אין תוכנות לנוקיה 225!
זאת לפי מה שכתוב בפוסט הידוע של מישהו12
א"א להתקין ישומים ב225 215 3310 230 5310 החדשים (ב-5310 הישן אפשר, הוא סימביאני) 105 108 110 220 או באופן כללי בכל הנוקיה החדשים!
-
@חנונית כתב בניגמר המקום איחסון בנוקיה 225:
מה אפשר לעשות?
לשים כרטיס זיכרון!
@חנונית כתב בניגמר המקום איחסון בנוקיה 225:
וגם האם ידוע על סידור תפילה חבד לנוקיה 225?
מה שידוע לי, אין תוכנות לנוקיה 225!
זאת לפי מה שכתוב בפוסט הידוע של מישהו12
א"א להתקין ישומים ב225 215 3310 230 5310 החדשים (ב-5310 הישן אפשר, הוא סימביאני) 105 108 110 220 או באופן כללי בכל הנוקיה החדשים!
@אחד-מי-יודע-0 כתב בניגמר המקום איחסון בנוקיה 225:
לשים כרטיס זיכרון!
יש לי!
והוא עדין כותב לי את זה
ועשיתי שהאיחסון המועדף זה על הכרטיס! -
@אחד-מי-יודע-0 כתב בניגמר המקום איחסון בנוקיה 225:
לשים כרטיס זיכרון!
יש לי!
והוא עדין כותב לי את זה
ועשיתי שהאיחסון המועדף זה על הכרטיס!@חנונית מה עושים אם נגמר המקום בהודעות?
-
@חנונית מה עושים אם נגמר המקום בהודעות?
@חיה-בסרט כתב בניגמר המקום איחסון בנוקיה 225:
מה עושים אם נגמר המקום בהודעות?
מוחקים הודעות ישנות.. (לא ידוע לי על הרחבת זיכרון הודעות בנוקיה 225..)
-
@חיה-בסרט כתב בניגמר המקום איחסון בנוקיה 225:
מה עושים אם נגמר המקום בהודעות?
מוחקים הודעות ישנות.. (לא ידוע לי על הרחבת זיכרון הודעות בנוקיה 225..)
@אחד-מי-יודע-0 הן לא ישנות
עברו יומיים ופתאום זה מלא!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות