למי שמבין בתוספים לאופיס (פקודות מאקרו)
-
@gon-kandi זה לא קשור לפקודות מאקרו, אם זה דבר שקיים באופיס אפשר לעשות מאקרו כדי ליצור אוטומציה, אבל אי אפשר להמציא דברים שלא קיימים...
בכל אופן הייתי מציע לך את האפשרות של וורדארט, כמדומני שאפשר שם להטות את הטקסט לכל הכיוונים. -
@gon-kandi זה לא קשור לפקודות מאקרו, אם זה דבר שקיים באופיס אפשר לעשות מאקרו כדי ליצור אוטומציה, אבל אי אפשר להמציא דברים שלא קיימים...
בכל אופן הייתי מציע לך את האפשרות של וורדארט, כמדומני שאפשר שם להטות את הטקסט לכל הכיוונים. -
@מאקרו כתב בלמי שמבין בתוספים לאופיס (פקודות מאקרו):
בכל אופן הייתי מציע לך את האפשרות של וורדארט
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
