התקנתי את הדיסק טכנאים הגדול.
-
@יחיאל-האלוף הארכתי להסביר שלב אחרי שלב מה בדיוק לעשות כאן:
@KINGYOS כתב בהתקנתי את הדיסק טכנאים הגדול.:
@יחיאל-האלוף הארכתי להסביר שלב אחרי שלב מה בדיוק לעשות כאן:
עשיתי ככה בדיוק.
והוא לא עולה לי?
איך אני אמור להעלות אותו -
@KINGYOS כתב בהתקנתי את הדיסק טכנאים הגדול.:
@יחיאל-האלוף הארכתי להסביר שלב אחרי שלב מה בדיוק לעשות כאן:
עשיתי ככה בדיוק.
והוא לא עולה לי?
איך אני אמור להעלות אותו -
@יחיאל-האלוף
עשית את כל הפעולות עם וונטוי?הגדרת בבוט שהדיסק הזה יעלה ראשון?
@משה-מזרחי לא.
איך אני עושה א זה? -
@משה-מזרחי לא.
איך אני עושה א זה?@יחיאל-האלוף תעלה אותו דרך הבוט, אני חושב שברוב המחשבים זה בלחיצה על מקש ESC בהפעלה ותבחר את הדיסק.
-
@משה-מזרחי לא.
איך אני עושה א זה?@יחיאל-האלוף כשאתה צפעיל את המחשב תלחץ מיד f12 או f8 תלוי באיזה מחשב ואז תוכל לבחור מאיזה כונן אתה רוצה לעלות עדיף בגלל שזה קל יותר וחד פעמי שלא כל פעם שהאונקי יהיה מחובר הוא יעלה לך במקום הווינדוס
-
@יחיאל-האלוף כשאתה צפעיל את המחשב תלחץ מיד f12 או f8 תלוי באיזה מחשב ואז תוכל לבחור מאיזה כונן אתה רוצה לעלות עדיף בגלל שזה קל יותר וחד פעמי שלא כל פעם שהאונקי יהיה מחובר הוא יעלה לך במקום הווינדוס
-
@שמעון-pc
אני מנסה לתפוס את הBIOS וכל פעם המחדשב עולה לי רגיל, למרות שלוחצת על F12 או F8 וכו'.... -
@משה-מזרחי
לא עוזר,
ניסיתי הרבה פעמים כל פעם עם F אחר ולא הולך... -
@משה-מזרחי
לא עוזר,
ניסיתי הרבה פעמים כל פעם עם F אחר ולא הולך... -
@משה-מזרחי
מחשב נייח ישן של חברת infinity -
@משה-מזרחי
מחשב נייח ישן של חברת infinity -
@משה-מזרחי
גם וגם -
@משה-מזרחי
גם וגם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות