תקלה בהתקנה נקיה של ווינדוס
-
נתקעתי באמצע ההתקנה בכך שהמחשב דורש להתחבר לרשת
ניסיתי לעשות כפי שנכתב במדריך הזה
https://mitmachim.top/topic/46431/מדריך-דילוג-על-דרישת-הרשת-בהתקנה-נקייה-של-ווינדוס-11-למשתמשי-נטפרי-וגם-למי-שאינם
אך אין לי אפשרות כלל להקליד
האם יש דרך אחרת לעקוף את זה או אפשרות כיצד ניתן לפתוח מקלדת על המסך
תודה רבה! -
נתקעתי באמצע ההתקנה בכך שהמחשב דורש להתחבר לרשת
ניסיתי לעשות כפי שנכתב במדריך הזה
https://mitmachim.top/topic/46431/מדריך-דילוג-על-דרישת-הרשת-בהתקנה-נקייה-של-ווינדוס-11-למשתמשי-נטפרי-וגם-למי-שאינם
אך אין לי אפשרות כלל להקליד
האם יש דרך אחרת לעקוף את זה או אפשרות כיצד ניתן לפתוח מקלדת על המסך
תודה רבה!@סתם-אחד-2 כתב בתקלה בהתקנה נקיה של ווינדוס:
אך אין לי אפשרות כלל להקליד
למה?
כי אין לך מקלדת?מה יש בסימון של האיש בתמונה הזאת?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות