קבצי הפעלה נפתחים לאחר זמן ארוך
-
בתקופה האחרונה אני מנסה לפתוח קבצי EXE ולוקח להם כמה דק' עד שהם נפתחים
אחרי שהם נפתחים הכל רץ כרגיל
יש למישהו מושג מה הבעיה? -
בתקופה האחרונה אני מנסה לפתוח קבצי EXE ולוקח להם כמה דק' עד שהם נפתחים
אחרי שהם נפתחים הכל רץ כרגיל
יש למישהו מושג מה הבעיה? -
@קינג-קומפיוטר
מניח שניסית לבדוק אנטי וירוס (כולל דיפנדר) ותקלת דיסק קשיח...@dfhzrhree זה בכל הקבצים לא קשור אם הם וירוסים או לא
הדיסק קשיח תקין, זה התחיל רק בוינ11 -
@dfhzrhree זה בכל הקבצים לא קשור אם הם וירוסים או לא
הדיסק קשיח תקין, זה התחיל רק בוינ11 -
בתקופה האחרונה אני מנסה לפתוח קבצי EXE ולוקח להם כמה דק' עד שהם נפתחים
אחרי שהם נפתחים הכל רץ כרגיל
יש למישהו מושג מה הבעיה? -
@קינג-קומפיוטר
תבדוק במנהל משימות מה עובד מתי שאתה מנסה להפעיל את התוכנה , איזה משאב מתאמץ יותר@משה-מזרחי אין שינוי בשום דבר
המחשב חזק מידי בשביל להתאמץ
-
@משה-מזרחי אין שינוי בשום דבר
המחשב חזק מידי בשביל להתאמץ
-
@קינג-קומפיוטר
ובלשונית תהליכים?@משה-מזרחי רואים את התהליך רץ אבל בפועל הוא לא נפתח
לדוגמא פתחתי את התוכנה שהביאו כאן לפני שלוש דקות והתוכה עדיין לא נפתחה

-
@משה-מזרחי רואים את התהליך רץ אבל בפועל הוא לא נפתח
לדוגמא פתחתי את התוכנה שהביאו כאן לפני שלוש דקות והתוכה עדיין לא נפתחה

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות