עדכון הפורום
-
@ישראליק ובכללי, יש דרך אחרת אולי (לא דרך התקנת תוסף) - לשנות את זה?
(אני שואל את זה גם מהצד של מנהלי הפורום, האם זה הגיוני בכלל (לעשות למשל ערכת נושא של העיצוב הישן)) -
@ישראליק ובכללי, יש דרך אחרת אולי (לא דרך התקנת תוסף) - לשנות את זה?
(אני שואל את זה גם מהצד של מנהלי הפורום, האם זה הגיוני בכלל (לעשות למשל ערכת נושא של העיצוב הישן))@אחד-מי-יודע-0 כתב בעדכון הפורום:
@ישראליק ובכללי, יש דרך אחרת אולי (לא דרך התקנת תוסף) - לשנות את זה?
(אני שואל את זה גם מהצד של מנהלי הפורום, האם זה הגיוני בכלל (לעשות למשל ערכת נושא של העיצוב הישן))מה יש לך מהישן נדלקת עליו

-
באג שהתחיל לפני רגע.
המקום שבו כותבים את הפוסט נתקע בחציו מאחורי השורה השמאלית.

@מים-אחרונים כתב בעדכון הפורום:
באג שהתחיל לפני רגע.
המקום שבו כותבים את הפוסט נתקע בחציו מאחורי השורה השמאלית.

אבל מקודם סידרו את זה
-
@מים-אחרונים כתב בעדכון הפורום:
באג שהתחיל לפני רגע.
המקום שבו כותבים את הפוסט נתקע בחציו מאחורי השורה השמאלית.

אבל מקודם סידרו את זה
-
פוסט זה נמחק!
-
הכחול זה יותר מדי חודר לעיניים (דעתי)
-
קשה להיתרגל בסך הכל!
אבל בואו, כפיים ל @אלישי שעושה זאת בשבילנו!!!!!! -
אני כל כמה ימים נכנס לפה וכל פעם יש מיליון שינויים, בהתחלה זה היה ניראה קצת מוזר העיצוב ועכשיו אני לא מפסיק ליהנות מהעיצוב החדש
ממש תודה ענקית ל @אלישי ולכל העוזרים והנותנים רעיונות אין עליכם



@מזדה מה שנכון - נכון.
-
זה בכוונה? (שהשורה הראשונה מרחפת תמיד)

-
זה בכוונה? (שהשורה הראשונה מרחפת תמיד)

-
@אחד-מי-יודע-0 גם לאחר ריענון זה קורה?
אשמח לקבל מידע גם על גודל המסך איתו אתה נכנס לפורום.@אלישי הוא מדבר על עמוד הנושאים
צריך להגדיר גם שם (בינתיים, אולי בסוף תמצא שיש סלקטור ייחודי ל.sticky-toolsבעמוד הנושאים ובעמוד הפוסטים ותוכל להשפיע רק על עמוד הפוסטים עם ההגדרה החדשה..brand-container { position: sticky; top: 0; z-index: 999; background: white; } -
@אחד-מי-יודע-0 גם לאחר ריענון זה קורה?
אשמח לקבל מידע גם על גודל המסך איתו אתה נכנס לפורום. -
@אלישי הוא מדבר על עמוד הנושאים
צריך להגדיר גם שם (בינתיים, אולי בסוף תמצא שיש סלקטור ייחודי ל.sticky-toolsבעמוד הנושאים ובעמוד הפוסטים ותוכל להשפיע רק על עמוד הפוסטים עם ההגדרה החדשה..brand-container { position: sticky; top: 0; z-index: 999; background: white; } -
למה האופציה של הצגת תצוגה מקדימה לא מופיעה אוטומטית ומי שירצה יוריד?
-
@זאב-לבן @מים-אחרונים כמדומני שאתם לא מדברים על אותו דבר.
@מים-אחרונים מדבר על פוסט ברשימת הפוסטים החדשים [עד היום רק היה מרובע של רענן את הרשימה].
@זאב-לבן מדבר על פוסט חדש בשרשור, שלא היה צריך לרענן, אלא לבד היה 'קופץ'.
צודק?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

