מדריך | גוגל צ'אט - כאן תלמדו איך לעשות ציטוט להודעות
-
במדריך נלמד כיצד לעשות ציטוט בצאט גם לאלו שלא משתמשים בדפדפן גוגל או שמשתמשים בפלאפון.
(למשתמשים בדפדפן גוגל במחשב יש את התוסף הזה)
ניתן לעשות ציטוט ע''י הוספת 3 תווים:
`
בשורה לפני הכתב המצוטט, ובשורה מתחת.
וזה אמור להיראות כך לפני השליחה:

ואחרי השליחה זה יראה כך:

במחשב התו נמצא במקש מתחת המקש ESC כשהמקלדת על אנגלית (על אנגלית ממש לא מספיק CAPSLK).
בפלאפון זה משתנה בהתאם לסוגי המקלדות אז פשוט לחפש את התו הזה:

בהצלחה.
@צוות-פיקוח אולי כדאי להעביר את זה למדריכים מסודרים. -
במדריך נלמד כיצד לעשות ציטוט בצאט גם לאלו שלא משתמשים בדפדפן גוגל או שמשתמשים בפלאפון.
(למשתמשים בדפדפן גוגל במחשב יש את התוסף הזה)
ניתן לעשות ציטוט ע''י הוספת 3 תווים:
`
בשורה לפני הכתב המצוטט, ובשורה מתחת.
וזה אמור להיראות כך לפני השליחה:

ואחרי השליחה זה יראה כך:

במחשב התו נמצא במקש מתחת המקש ESC כשהמקלדת על אנגלית (על אנגלית ממש לא מספיק CAPSLK).
בפלאפון זה משתנה בהתאם לסוגי המקלדות אז פשוט לחפש את התו הזה:

בהצלחה.
@צוות-פיקוח אולי כדאי להעביר את זה למדריכים מסודרים. -
@מגדלים כתב במדריך | כאן תלמדו לעשות ציטוט בצאט:
@שוקי-סגל להבא אפשר לעבור כראוי על המדריך למשתמש בפורום - בנושא צאט
ציטוט - כרגע אין אפשרות מובנית לציטוט. תוכלו פשוט להוסיף> לפני המשפט הרצוי והוא מוצג כציטוט.
לא שמת לב
הוא מדבר על ציטוט שגוגל צאט
ואתה מדבר על הפורום -
במדריך נלמד כיצד לעשות ציטוט בצאט גם לאלו שלא משתמשים בדפדפן גוגל או שמשתמשים בפלאפון.
(למשתמשים בדפדפן גוגל במחשב יש את התוסף הזה)
ניתן לעשות ציטוט ע''י הוספת 3 תווים:
`
בשורה לפני הכתב המצוטט, ובשורה מתחת.
וזה אמור להיראות כך לפני השליחה:

ואחרי השליחה זה יראה כך:

במחשב התו נמצא במקש מתחת המקש ESC כשהמקלדת על אנגלית (על אנגלית ממש לא מספיק CAPSLK).
בפלאפון זה משתנה בהתאם לסוגי המקלדות אז פשוט לחפש את התו הזה:

בהצלחה.
@צוות-פיקוח אולי כדאי להעביר את זה למדריכים מסודרים.@שוקי-סגל לא הבנתי מה צריך לעשות כדי להעתיק, צריך להדגיש את הטקסט לפני שלוחצים על הסימון הזה?
-
במדריך נלמד כיצד לעשות ציטוט בצאט גם לאלו שלא משתמשים בדפדפן גוגל או שמשתמשים בפלאפון.
(למשתמשים בדפדפן גוגל במחשב יש את התוסף הזה)
ניתן לעשות ציטוט ע''י הוספת 3 תווים:
`
בשורה לפני הכתב המצוטט, ובשורה מתחת.
וזה אמור להיראות כך לפני השליחה:

ואחרי השליחה זה יראה כך:

במחשב התו נמצא במקש מתחת המקש ESC כשהמקלדת על אנגלית (על אנגלית ממש לא מספיק CAPSLK).
בפלאפון זה משתנה בהתאם לסוגי המקלדות אז פשוט לחפש את התו הזה:

בהצלחה.
@צוות-פיקוח אולי כדאי להעביר את זה למדריכים מסודרים.@שוקי-סגל כתב במדריך | כאן תלמדו לעשות ציטוט בצאט:
ניתן לעשות ציטוט ע''י הוספת 3 תווים:
לא יותר קל עם חץ שמאלה ">" ?
-
במדריך נלמד כיצד לעשות ציטוט בצאט גם לאלו שלא משתמשים בדפדפן גוגל או שמשתמשים בפלאפון.
(למשתמשים בדפדפן גוגל במחשב יש את התוסף הזה)
ניתן לעשות ציטוט ע''י הוספת 3 תווים:
`
בשורה לפני הכתב המצוטט, ובשורה מתחת.
וזה אמור להיראות כך לפני השליחה:

ואחרי השליחה זה יראה כך:

במחשב התו נמצא במקש מתחת המקש ESC כשהמקלדת על אנגלית (על אנגלית ממש לא מספיק CAPSLK).
בפלאפון זה משתנה בהתאם לסוגי המקלדות אז פשוט לחפש את התו הזה:

בהצלחה.
@צוות-פיקוח אולי כדאי להעביר את זה למדריכים מסודרים. -
במדריך נלמד כיצד לעשות ציטוט בצאט גם לאלו שלא משתמשים בדפדפן גוגל או שמשתמשים בפלאפון.
(למשתמשים בדפדפן גוגל במחשב יש את התוסף הזה)
ניתן לעשות ציטוט ע''י הוספת 3 תווים:
`
בשורה לפני הכתב המצוטט, ובשורה מתחת.
וזה אמור להיראות כך לפני השליחה:

ואחרי השליחה זה יראה כך:

במחשב התו נמצא במקש מתחת המקש ESC כשהמקלדת על אנגלית (על אנגלית ממש לא מספיק CAPSLK).
בפלאפון זה משתנה בהתאם לסוגי המקלדות אז פשוט לחפש את התו הזה:

בהצלחה.
@צוות-פיקוח אולי כדאי להעביר את זה למדריכים מסודרים. -
@שוקי-סגל כתב במדריך | כאן תלמדו לעשות ציטוט בצאט:
ניתן לעשות ציטוט ע''י הוספת 3 תווים:
לא לגמרי מדוייק.
בציטוט של רק חלק מההודעה מספיק תו אחד בהתחלה, ואז 3 נקודות ושוב את התו הנ"ל.

@רפאל-0
באמת זה יוצא יותר יפה
אבל לא צריך את ה - 3 נקודות

-
@רפאל-0
באמת זה יוצא יותר יפה
אבל לא צריך את ה - 3 נקודות

-
@יעקב-מ-פינס
השלוש נקודות זה כאשר מצטטים חלק מהטקסט שנשלח.
אם מצטטים טקסט שלם אז באמת לא צריך.
אני רק מסתייג - ככה נראה לי. לא בדקתי.@רפאל-0
אני הבנתי שה - 3 נקודות נצרך
בכל אופן תודה רבה על המידע שנתת -
@שוקי-סגל כתב במדריך | כאן תלמדו לעשות ציטוט בצאט:
ניתן לעשות ציטוט ע''י הוספת 3 תווים:
לא לגמרי מדוייק.
בציטוט של רק חלק מההודעה מספיק תו אחד בהתחלה, ואז 3 נקודות ושוב את התו הנ"ל.

-
@רפאל-0, @יעקב-מ-פינס,
מה שאתם מתכוונים זה לא ציטוט. זה משהו שונה שקיים גם כאן בפורום.
שימו
לדבר הבא 
זה מה שאתם מתכווניםאינכם מתכוונים ל-

זה מה שפותח האשכול התכוון, ושעובד גם בגוגל צ'אט.
פוסט זה נמחק! -
פוסט זה נמחק!
@יעקב-מ-פינס כתב במדריך | גוגל צ'אט - כאן תלמדו איך לעשות ציטוט להודעות:
אבל אנחנו מדברים על גוגל צ'אט
ומה חשבת שכוונתי הייתה כשכתבתי את הנ''ל?

לא לחינם ערכתי את כותרת הנושא, לפני שכתבתי תגובה כאן בנושא.

אני כעת ניסיתי את 2 האפשרויות בגוגל צ'אט, ויצא לי בדיוק כפי שהסברתי לעיל.
מצורף צילום מסך:

-
@יעקב-מ-פינס כתב במדריך | גוגל צ'אט - כאן תלמדו איך לעשות ציטוט להודעות:
אבל אנחנו מדברים על גוגל צ'אט
ומה חשבת שכוונתי הייתה כשכתבתי את הנ''ל?

לא לחינם ערכתי את כותרת הנושא, לפני שכתבתי תגובה כאן בנושא.

אני כעת ניסיתי את 2 האפשרויות בגוגל צ'אט, ויצא לי בדיוק כפי שהסברתי לעיל.
מצורף צילום מסך:

-
במדריך נלמד כיצד לעשות ציטוט בצאט גם לאלו שלא משתמשים בדפדפן גוגל או שמשתמשים בפלאפון.
(למשתמשים בדפדפן גוגל במחשב יש את התוסף הזה)
ניתן לעשות ציטוט ע''י הוספת 3 תווים:
`
בשורה לפני הכתב המצוטט, ובשורה מתחת.
וזה אמור להיראות כך לפני השליחה:

ואחרי השליחה זה יראה כך:

במחשב התו נמצא במקש מתחת המקש ESC כשהמקלדת על אנגלית (על אנגלית ממש לא מספיק CAPSLK).
בפלאפון זה משתנה בהתאם לסוגי המקלדות אז פשוט לחפש את התו הזה:

בהצלחה.
@צוות-פיקוח אולי כדאי להעביר את זה למדריכים מסודרים.@שוקי-סגל כתב במדריך | גוגל צ'אט - כאן תלמדו איך לעשות ציטוט להודעות:
במדריך נלמד כיצד לעשות ציטוט בצאט גם לאלו שלא משתמשים בדפדפן גוגל או שמשתמשים בפלאפון.
עדכון: לאלו שמשתמשים בפלאפון, האופציה לציטוט הודעה, התווספה כעת כחלק מהאופציות באפליקציית גוגל צ'אט.
צילום מסך:

-
@שוקי-סגל כתב במדריך | גוגל צ'אט - כאן תלמדו איך לעשות ציטוט להודעות:
במדריך נלמד כיצד לעשות ציטוט בצאט גם לאלו שלא משתמשים בדפדפן גוגל או שמשתמשים בפלאפון.
עדכון: לאלו שמשתמשים בפלאפון, האופציה לציטוט הודעה, התווספה כעת כחלק מהאופציות באפליקציית גוגל צ'אט.
צילום מסך:

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות