בירור | איך משנים את העכבר בhtml - css?
-
באתר הזה: https://indesign.tips/
העכבר שלי משתנה לעכבר כמו של אדובי, איך אני עושה את זה באתר שלי?
תודה רבה! -
ס סקרן להבין סימן נושא זה כשאלה ב
-
באתר הזה: https://indesign.tips/
העכבר שלי משתנה לעכבר כמו של אדובי, איך אני עושה את זה באתר שלי?
תודה רבה!html { cursor: url("https://s3-us-west-2.amazonaws.com/s.cdpn.io/9632/heart.png"), auto; }https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/CSS/cursor#values
-
באתר הזה: https://indesign.tips/
העכבר שלי משתנה לעכבר כמו של אדובי, איך אני עושה את זה באתר שלי?
תודה רבה!@סקרן-להבין https://mitmachim.top/post/635214
אני חושב שהיה עדיף תמזג את זה לנושא אחד בשם תצוגה מותאמת אישית או משהו כזה,
כך לפי דעתי יתכן ויחלקו עלי. -
באתר הזה: https://indesign.tips/
העכבר שלי משתנה לעכבר כמו של אדובי, איך אני עושה את זה באתר שלי?
תודה רבה!פוסט זה נמחק! -
באתר הזה: https://indesign.tips/
העכבר שלי משתנה לעכבר כמו של אדובי, איך אני עושה את זה באתר שלי?
תודה רבה!html { cursor: url("https://s3-us-west-2.amazonaws.com/s.cdpn.io/9632/heart.png"), auto; }https://developer.mozilla.org/en-US/docs/Web/CSS/cursor#values
-
ס סקרן להבין סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות