בירור | הפוך זה צריך להיות
-
חשבתי על זה שכמו שכל האתרים שבעברית הופכים אותם לצד השני ככה גם בתוכנות אדובי למעשה לנו זה אמור להיות הפוך ככה

@דנבו

עריכה: זה צריך להיות הפוךמה השאלה?
-
חשבתי על זה שכמו שכל האתרים שבעברית הופכים אותם לצד השני ככה גם בתוכנות אדובי למעשה לנו זה אמור להיות הפוך ככה

@דנבו
מחשבה מענינת!
אך בד"כ כשאין שוני בשפת התפריט עצמו, אין שינוי בכיוון, לא?
אא"כ שאלתך על 'ירון' וגונדא דיליה... צ"ע.
שימי לב,
@דנבו כתב בבירור | הפוך זה צריך להיות:
חשבתי על זה וכו'...
אין פה שאלה מעשית אלא הערה למחשבה.
-
חשבתי על זה שכמו שכל האתרים שבעברית הופכים אותם לצד השני ככה גם בתוכנות אדובי למעשה לנו זה אמור להיות הפוך ככה

@דנבו רעיון מעניין ומגניב..! רק לחשוב כמה זמן ייקח להתרגל לכזה דבר...

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות