מנהל המערכת שלך הפך את 'תוכניות ותוכנות' ללא זמין.??מה זה אמור להיות
-
@a-y-f חושבני שהוא התכוון לשאול איך הגיע לו למחשב פתאום מנהל מערכת... @פישל זה מחשב שלך? משתמש אדמינסטרטור?
-
@מוטי-מן אמר במנהל המערכת שלך הפך את 'תוכניות ותוכנות' ללא זמין.??מה זה אמור להיות:
@a-y-f חושבני שהוא התכוון לשאול איך הגיע לו למחשב פתאום מנהל מערכת... @פישל זה מחשב שלך? משתמש אדמינסטרטור?
משתמש אדמינסטרטור הדגשתי שזה רק משתמש אחד
-
@מוטי-מן אמר במנהל המערכת שלך הפך את 'תוכניות ותוכנות' ללא זמין.??מה זה אמור להיות:
@a-y-f חושבני שהוא התכוון לשאול איך הגיע לו למחשב פתאום מנהל מערכת... @פישל זה מחשב שלך? משתמש אדמינסטרטור?
משתמש אדמינסטרטור הדגשתי שזה רק משתמש אחד
-
@אהרן-שובקס אמר במנהל המערכת שלך הפך את 'תוכניות ותוכנות' ללא זמין.??מה זה אמור להיות:
Gpedit.msc
הכול יוכל להיות רק תגידי לי מה לעשו תבכדי להחזיר את זה ואנסה
-
@אהרן-שובקס אמר במנהל המערכת שלך הפך את 'תוכניות ותוכנות' ללא זמין.??מה זה אמור להיות:
Gpedit.msc
הכול יוכל להיות רק תגידי לי מה לעשו תבכדי להחזיר את זה ואנסה
@פישל אמר במנהל המערכת שלך הפך את 'תוכניות ותוכנות' ללא זמין.??מה זה אמור להיות:
@אהרן-שובקס אמר במנהל המערכת שלך הפך את 'תוכניות ותוכנות' ללא זמין.??מה זה אמור להיות:
Gpedit.msc
הכול יוכל להיות רק תגידי לי מה לעשו תבכדי להחזיר את זה ואנסה
תחפש בהתחל: gpedit.msc
ותנתב לכאן:
Admin Templates>Control Panel>Programs>Hide the Programs Control Panel
ותשבית (Disable)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
