שאלה | קניתי ורוצה להכשיר (רק ווייז)
-
@Jacob504 כתב בשאלה | קניתי ורוצה להכשיר (רק ווייז):
ואז להחליף בהלחמה את הנקודה של הטעינה להטענה בלבד ושלא אוכל להעביר נתונים,
זה החסימה הכי טובה שקיימת, אתה יודע לעשות אותה?!
כל שאר החסימות הם ניתנות לפריצה בקלות... -
@Jacob504 להרוס שקע טעינה זה רק יעצבן,
למעשה אפשר להתקין אפליקציות דרך הודעות sms,
חיבור בלוטוס,
חיבור wifi,
כרטיס זיכרון,
ועוד שלל "מטעמים".... -
@Jacob504 לכן כדאי לך לעשות מה שנכתב במדריך הנ"ל,(https://mitmachim.top/topic/53273/מדריך-לחסום-התקנות-בשיומי)
ולא לזלזל בחסימה...
להרוס שקע סתם יפריע... -
@Jacob504 אם קנית עם imei כשר כנראה שהיה רוט,
האם הרוט עדיין פעיל? צריך לבדוק!
להחזיר תמיד "יותר" קשה, אולי בלתי אפשרי!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות