איך אני יכול לדעת אם יש לי כונן SSD?
-
@מוטי-מן תודה
איך רואים את זה?@ב-מ-ב-ל-יק עכשיו אני רואה שמשום מה זה עדיין לא נמצא בגירסא ששוחררה לציבור, אפילו שבאינסיידר זה כבר ישן.
-
@ב-מ-ב-ל-יק עכשיו אני רואה שמשום מה זה עדיין לא נמצא בגירסא ששוחררה לציבור, אפילו שבאינסיידר זה כבר ישן.
-
@ב-מ-ב-ל-יק תחפש בהתחל "איחוי" ותפתח.
תחת "סוג מדיה" אם כתוב "כונן זיכרון מוצק" זה SSD
או שתחפש בהתחל "PowerShell" והפעל כמנהל, והכנס:Get-PhysicalDiskתחת MediaType תוכל לראות את סוג הכונן
-
-
@מוטי-מן אמר באיך אני יכול לדעת אם יש לי כונן SSD?:
עכשיו אני רואה שמשום מה זה עדיין לא נמצא בגירסא ששוחררה לציבור, אפילו שבאינסיידר זה כבר ישן.
זה אמור להתחיל לציבור הרחב מגירסה 2004 [נקרא גם 20H1] שאמורה לצאת החודש
-
@ב-מ-ב-ל-יק תחפש בהתחל "איחוי" ותפתח.
תחת "סוג מדיה" אם כתוב "כונן זיכרון מוצק" זה SSD
או שתחפש בהתחל "PowerShell" והפעל כמנהל, והכנס:Get-PhysicalDiskתחת MediaType תוכל לראות את סוג הכונן
@יוסי-מחשבים

אם הבנתי נכון זה SSD? -
אם הוא קצת יותר מהיר מהרגיל, כנראה..

-
@יוסי-מחשבים

אם הבנתי נכון זה SSD?@ב-מ-ב-ל-יק אמר באיך אני יכול לדעת אם יש לי כונן SSD?:
@יוסי-מחשבים
אם הבנתי נכון זה SSD?הכונן של ה-120 GB הוא SSD
-
@ב-מ-ב-ל-יק תחפש בהתחל "איחוי" ותפתח.
תחת "סוג מדיה" אם כתוב "כונן זיכרון מוצק" זה SSD
או שתחפש בהתחל "PowerShell" והפעל כמנהל, והכנס:Get-PhysicalDiskתחת MediaType תוכל לראות את סוג הכונן
@יוסי-מחשבים אמר באיך אני יכול לדעת אם יש לי כונן SSD?:
@ב-מ-ב-ל-יק תחפש בהתחל "איחוי" ותפתח.
תחת "סוג מדיה" אם כתוב "כונן זיכרון מוצק" זה SSD
או שתחפש בהתחל "PowerShell" והפעל כמנהל, והכנס:Get-PhysicalDiskתחת MediaType תוכל לראות את סוג הכונן
הכנסתי ל BAT
להוריד ולהפעיל
מידע על כוננים.BAT -
צ צור התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
