בקשה | בלוטוס צאט - מי שיכול לתרגם לעברית
-
יש בלוטוס צאט שעבוד גם ביאנג והוא די טוב, אבל החיסרון שלו שהוא באנגלית בשונה מאחרים המתורגמים אך פחות טובים אז אם מיהו יעשה חסד ויתרגם זה יהיה לעזר. אולי @החפץ-בעילום-שם-0
אגב, הוא לא נותן לי להעלות תמונות בטענה שאין תמונות בהתקן, מה הפשט??? -
יש בלוטוס צאט שעבוד גם ביאנג והוא די טוב, אבל החיסרון שלו שהוא באנגלית בשונה מאחרים המתורגמים אך פחות טובים אז אם מיהו יעשה חסד ויתרגם זה יהיה לעזר. אולי @החפץ-בעילום-שם-0
אגב, הוא לא נותן לי להעלות תמונות בטענה שאין תמונות בהתקן, מה הפשט??? -
@למה-מה-קרה חיפשתי משהו עם תמונות, ואין בעברית.
-
@למה-מה-קרה חיפשתי משהו עם תמונות, ואין בעברית.
-
@אבי-6
יש לך קישור לאליקציה? -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות