בעיה | הצ'אט הקבוצתי מציג לי דף ריק
-
שאני מנסה להיכנס לקבוצות בצ'אט זה מציג לי שגיאה ב-CONSOLE
אני מצרף תמונה

מה יכול להיות הבעיה וזה לא סינון
אני אחרי ריסטרט למחשב -
שאני מנסה להיכנס לקבוצות בצ'אט זה מציג לי שגיאה ב-CONSOLE
אני מצרף תמונה

מה יכול להיות הבעיה וזה לא סינון
אני אחרי ריסטרט למחשב -
@מוטי-מן כתב בבעיה | הצ'אט הקבוצתי מציג לי דף ריק:
@זוכמיר כשאתה על הקונסול תלחץ על הרענן עם הלחצן הימני ותבחר

יא מלך תודה רבה עזר לי
(אני מתלבט אם להשאיר את האשכול במקרה ועוד מישהו יתקע או למחוק) -
@זוכמיר כתב בבעיה | הצ'אט הקבוצתי מציג לי דף ריק:
(אני מתלבט אם להשאיר את האשכול במקרה ועוד מישהו יתקע או למחוק)
למה למחוק?
@מוטי-מן כתב בבעיה | הצ'אט הקבוצתי מציג לי דף ריק:
@זוכמיר כתב בבעיה | הצ'אט הקבוצתי מציג לי דף ריק:
(אני מתלבט אם להשאיר את האשכול במקרה ועוד מישהו יתקע או למחוק)
למה למחוק?
כי הבעיה נפתרה
-
אתה כבר בלאו הכי לא יכול למחוק כי מעל חמש אנשים הגיבו לנושא
-
@מוטי-מן למה אני לא מצליח ללחוץ עם הלחצן הימני? (בקצרה., בלי לפתוח על זה נושא כאן כמובן..)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
