באג | המחשב כבד ופועל באיטיות
-
לאחר הרבה עמל יחד עם @a-y-f ובדיקה במצב בטוח שגילינו שאז אין את הבעייה נראה שככה"נ זה קשור לאיסט.
כעת הסרתי איתו והתחיל לעבוד יותר טוב השאלה מה הפתרון?
עריכה: כעת הפעלתי מחדש שוב והבעייה עדיין קיימת. -
לאחר הרבה עמל יחד עם @a-y-f ובדיקה במצב בטוח שגילינו שאז אין את הבעייה נראה שככה"נ זה קשור לאיסט.
כעת הסרתי איתו והתחיל לעבוד יותר טוב השאלה מה הפתרון?
עריכה: כעת הפעלתי מחדש שוב והבעייה עדיין קיימת.@אליהו-ה כתב בבאג | המחשב כבד ופועל באיטיות:
לאחר הרבה עמל יחד עם @a-y-f ובדיקה במצב בטוח שגילינו שאז אין את הבעייה נראה שככה"נ זה קשור לאיסט.
כעת הסרתי איתו והתחיל לעבוד יותר טוב השאלה מה הפתרון?
עריכה: כעת הפעלתי מחדש שוב והבעייה עדיין קיימת.בהגדרות>אפליקציות>הפעלה, כבה את כל המתגים ונסה להפעיל מחדש,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




