בעיה | הסימן של לוח הבקרה של ה'כרטיס מסך' שלי נעלם
-
הגרפיקה הבסיסית שבאה עם המעבד שלי זה intel hd graphics 3000, עד היום הייתי בווינדוס 10 והסימן של לוח הבקרה היה בחץ שליד הוופי והסאונד. עכשיו אני לא מוצא את הסימן הזה, וזה חשוב כי אני רואה שהביצועים הגרפיים של המחשב ירדו
אם אפשר עזרה תודה רבה!@רפאל-vnkl כתב בבעיה | הסימן של לוח הבקרה של ה'כרטיס מסך' שלי נעלם:
עד היום הייתי בווינדוס 10
עשית התקנה מחדש?
התקנת עדכונים? -
@רפאל-vnkl כתב בבעיה | הסימן של לוח הבקרה של ה'כרטיס מסך' שלי נעלם:
עד היום הייתי בווינדוס 10
עשית התקנה מחדש?
התקנת עדכונים?@משה-מזרחי לא, שדרוג
וכן, המחשב שלי מעודכן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות