בירור | רטט בנוקיה 225
-
תגובה: בעיה | רטט בנוקיה 225
האם אין אפשרות שהמקש סולמית ישר יגדיר את זה כרטט במקום כל פעם שצריך להוריד את רמת הצלול עד שמגיעים לצפצוף?
-
תגובה: בעיה | רטט בנוקיה 225
האם אין אפשרות שהמקש סולמית ישר יגדיר את זה כרטט במקום כל פעם שצריך להוריד את רמת הצלול עד שמגיעים לצפצוף?
@yehudammm כן יש אפשרות
לוחצים אל מקש ה סולמית ואחר כך אפשר דרך ימין או שמאל לכוון לציצול גבוה או נמוך או רטט או שקט -
@yehudammm כן יש אפשרות
לוחצים אל מקש ה סולמית ואחר כך אפשר דרך ימין או שמאל לכוון לציצול גבוה או נמוך או רטט או שקט -
תגובה: בעיה | רטט בנוקיה 225
האם אין אפשרות שהמקש סולמית ישר יגדיר את זה כרטט במקום כל פעם שצריך להוריד את רמת הצלול עד שמגיעים לצפצוף?
@yehudammm מה לעשות, זה עוד אחת ממאות הגברים הלא נוחים בנוקיה 225. וכמו בווינדוס ככל שהגירסא יותר מתקדמת, יש בה יותר דברים לא נוחים.
-
@yehudammm מה לעשות, זה עוד אחת ממאות הגברים הלא נוחים בנוקיה 225. וכמו בווינדוס ככל שהגירסא יותר מתקדמת, יש בה יותר דברים לא נוחים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות