החלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ
-
@MAD אני מחליף בירושלים/מודיעין עילית לג'לי 2 (לא סטאר ולא 2E)
@YEHUDA9988 אתה יודע על ג'לי 2E?
-
@YEHUDA9988 אתה יודע על ג'לי 2E?
@MAD הגיעו לי מסכים לג'לי 2e
אם רלוונטי, צור קשר. -
@MAD הגיעו לי מסכים לג'לי 2e
אם רלוונטי, צור קשר.@YEHUDA9988 כתב בהחלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
@MAD הגיעו לי מסכים לג'לי 2e
אם רלוונטי, צור קשר.מה המייל שלך?
-
@YEHUDA9988 כתב בהחלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
@MAD הגיעו לי מסכים לג'לי 2e
אם רלוונטי, צור קשר.מה המייל שלך?
-
@MAD הגיעו לי מסכים לג'לי 2e
אם רלוונטי, צור קשר.@YEHUDA9988 כתב בהחלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
@MAD הגיעו לי מסכים לג'לי 2e
אם רלוונטי, צור קשר.מוכר באלי אקספרס טען לי אגב שהסטאר וג'לי 2 זה אותו מסך, רק 2E זה שונה?
יצא לך לבדוק את זה? -
@YEHUDA9988 כתב בהחלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
@MAD הגיעו לי מסכים לג'לי 2e
אם רלוונטי, צור קשר.מה המייל שלך?
-
@YEHUDA9988 כתב בהחלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
@MAD הגיעו לי מסכים לג'לי 2e
אם רלוונטי, צור קשר.מוכר באלי אקספרס טען לי אגב שהסטאר וג'לי 2 זה אותו מסך, רק 2E זה שונה?
יצא לך לבדוק את זה?@משה-144 לא יצא לי לבדוק.
אם יש לך סטאר שאתה צריך להחליף לו מסך, אני מוכן לבדוק.. -
@yoseyf7 כתב בסקר | החלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
היי חברים, בשעה טובה נשבר לי המסך של הפלאפון..
משהוא מכיר מקום שמחליפים בו מסך לכזה פלאפון? Jelly 2מכיר 2 שמחליפים 1 בב"ב ירושלים
והשני בפתח תקוה,
לא יודע אם הם רוצים שאכתוב כאן את המספר שלהם, אז תכתוב כאן את המייל שלך ואשלח לך את הפרטים -
-
ה הכהן הגדול התייחס לנושא זה ב
-
פוסט זה נמחק!
-
פוסט זה נמחק!
@הכהן-הגדול כתב בהחלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
@משה-144 כתב בהחלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
וגם ל:
מיכאל
ב''ב/ירושלים
0556789273מישהו יודע אולי מה המייל שלו כי הוא לא זמין בפלאפון
תודהלא נראה לי שיש לו ל jelly 2E
אם רק אם יש לך jelly 2 זה אולי רלוונטי. -
@הכהן-הגדול כתב בהחלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
@משה-144 כתב בהחלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
וגם ל:
מיכאל
ב''ב/ירושלים
0556789273מישהו יודע אולי מה המייל שלו כי הוא לא זמין בפלאפון
תודהלא נראה לי שיש לו ל jelly 2E
אם רק אם יש לך jelly 2 זה אולי רלוונטי.@משה-144
חבל זה מה שיש לי (jelly 2E)
אבל הוא החליף לחבר שלי לכזה (jelly 2E) פלאפון בדיוק
אבל הוא אמר שכבר אין לו -
@משה-144
חבל זה מה שיש לי (jelly 2E)
אבל הוא החליף לחבר שלי לכזה (jelly 2E) פלאפון בדיוק
אבל הוא אמר שכבר אין לו@הכהן-הגדול
מישהו יכול להביא לי קישור למסך ל jelly 2E
אני לא מוצא אני מוצא רק ל jelly 2
ממש תודה -
@הכהן-הגדול כתב בהחלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
@משה-144 כתב בהחלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
וגם ל:
מיכאל
ב''ב/ירושלים
0556789273מישהו יודע אולי מה המייל שלו כי הוא לא זמין בפלאפון
תודהלא נראה לי שיש לו ל jelly 2E
אם רק אם יש לך jelly 2 זה אולי רלוונטי. -
@הכהן-הגדול כתב בהחלפת מסך ג'לי 2 יוניהרץ:
זה מריח כמו הונאה,
אין עדיין כזה דגם jelly 2s
אין מצב שמסך יעלה כזה זול,
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות