בקשה | יש למישהו את הגרסה הכשרה של ועדת הרבנים לצריבה?
-
@אחד-מי-יודע-0 הוא התכוון לרסאות שאנשים בנו בעצמם...
@sali כתב בבקשה | יש למישהו את הגרסה הכשרה של ועדת הרבנים לצריבה?:
@אחד-מי-יודע-0 הוא התכוון לרסאות שאנשים בנו בעצמם...
הוא כותב גירסה של וועדת הרבנים
-
@sali כתב בבקשה | יש למישהו את הגרסה הכשרה של ועדת הרבנים לצריבה?:
@אחד-מי-יודע-0 הוא התכוון לרסאות שאנשים בנו בעצמם...
הוא כותב גירסה של וועדת הרבנים
@sali
ממאן נפשך - אם זה הגירסא של וועדת הרבנים, איך תשיג אותה?! (לא נראה לי שהם מפיצים אותה בכלל)
ואם לא, אז זה כבר בתשלום.. -
@sali
ממאן נפשך - אם זה הגירסא של וועדת הרבנים, איך תשיג אותה?! (לא נראה לי שהם מפיצים אותה בכלל)
ואם לא, אז זה כבר בתשלום..@אחד-מי-יודע-0 פעם ראיתי פה בפורום שמישהו היה לו אותה ואני לא מוצא אותו
-
@sali
מדריך הכשרת שיאומי מקשים | מדריך לצריבת גרסא מלאה לשיאומי +Qin1s עם תוכנת SPD (גרסא כשרה)
https://mitmachim.top/topic/46451/מדריך-הכשרת-שיאומי-מקשים-מדריך-לצריבת-גרסא-מלאה-לשיאומי-qin1s-עם-תוכנת-spd-גרסא-כשרה/1
רק למכשירים הישנים ולא החדשים -
@איש-אמת ראיתי פעם שהצעת למישהו אית הגירסא בקובץ זיפ תוכל לתת לי אותה באישי sali0504142321@gmail.com ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות