דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה

בירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
19 פוסטים 5 כותבים 478 צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • נ מנותק
    נ מנותק
    נודביבי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יש אפשרות שאני ישמור את הנתונים של האפליקציה (לדוג' שלבים של משחק וכדו') כדי שאני יוכל להתקין מחדש.
    תודה

    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • נ נודביבי

      יש אפשרות שאני ישמור את הנתונים של האפליקציה (לדוג' שלבים של משחק וכדו') כדי שאני יוכל להתקין מחדש.
      תודה

      מ מנותק
      מ מנותק
      מנחמן
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @נודביבי
      בגדול הנתונים של האפליקציות נמצאים בשתי מקומות.
      בתיקיית אנדרואיד>דאטה
      ובעוד תיקייה ברוט דאטה>יוזר נראה לי.

      תנסה לקחת את שתי התיקייות מהמקומות הללו ולהעביר למכשיר אחר.
      אם יעבוד, תוכל לשמור אותן ולהסיר את האפליקציה
      ולאחמ"כ להתקין מחדש ולהחזיר את הנתונים.

      להעשרת הידע

      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • מ מנחמן

        @נודביבי
        בגדול הנתונים של האפליקציות נמצאים בשתי מקומות.
        בתיקיית אנדרואיד>דאטה
        ובעוד תיקייה ברוט דאטה>יוזר נראה לי.

        תנסה לקחת את שתי התיקייות מהמקומות הללו ולהעביר למכשיר אחר.
        אם יעבוד, תוכל לשמור אותן ולהסיר את האפליקציה
        ולאחמ"כ להתקין מחדש ולהחזיר את הנתונים.

        להעשרת הידע

        נ מנותק
        נ מנותק
        נודביבי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @מנחמן
        איך אני מגיע לרוט דאטה?

        מ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • נ נודביבי

          @מנחמן
          איך אני מגיע לרוט דאטה?

          מ מנותק
          מ מנותק
          מנחמן
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @נודביבי
          יש לך רוט?

          נ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • מ מנחמן

            @נודביבי
            יש לך רוט?

            נ מנותק
            נ מנותק
            נודביבי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @מנחמן
            לא

            מ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • נ נודביבי

              @מנחמן
              לא

              מ מנותק
              מ מנותק
              מנחמן
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @נודביבי
              אז א"א לגשת לנתונים הללו ללא רוט.

              נ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • מ מנחמן

                @נודביבי
                אז א"א לגשת לנתונים הללו ללא רוט.

                נ מנותק
                נ מנותק
                נודביבי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @מנחמן אין דרך בכלל אתה אומר?

                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • נ נודביבי

                  @מנחמן אין דרך בכלל אתה אומר?

                  מ מנותק
                  מ מנותק
                  מנחמן
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @נודביבי
                  תעשה רוט...

                  נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • מ מנחמן

                    @נודביבי
                    תעשה רוט...

                    נ מנותק
                    נ מנותק
                    נודביבי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @מנחמן
                    ניסתי אבל אין לי אפשרות לעשות כרגע

                    מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • נ נודביבי

                      @מנחמן
                      ניסתי אבל אין לי אפשרות לעשות כרגע

                      מ מנותק
                      מ מנותק
                      מנחמן
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @נודביבי 🤷‍♂️

                      נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • מ מנחמן

                        @נודביבי 🤷‍♂️

                        נ מנותק
                        נ מנותק
                        נודביבי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @מנחמן תודה!!!!!!!!!!!!!
                        אשמח אם מישהו אחר אולי ידע אז שיאמר לי.

                        ש פ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • נ נודביבי

                          @מנחמן תודה!!!!!!!!!!!!!
                          אשמח אם מישהו אחר אולי ידע אז שיאמר לי.

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שוקי סגל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוקי סגל
                          #12

                          @נודביבי אתה רוצה לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות או רק אפליקציה מסוימת?
                          בשביל לגבות נתונים מאפליקציה מסוימת:

                          adb backup -apk -shared -all -f backup.ab package_name
                          

                          להחליף את package_name בשם החבילה שברצונך לגבות.
                          בשביל לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות:

                          adb backup -apk -shared -all -f backup-file-name
                          

                          השם של תיקיית הגיבוי יהיה: backup-file-name

                          י תגובה 1 תגובה אחרונה
                          2
                          • נ נודביבי

                            @מנחמן תודה!!!!!!!!!!!!!
                            אשמח אם מישהו אחר אולי ידע אז שיאמר לי.

                            פ מנותק
                            פ מנותק
                            פקז
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @נודביבי הרבה פעמים מספיק לגבות רק את ה android/data
                            (וחוץ מזה אם אתה רוצה לגבות את הנתונים של אפליקציה מסוימת מה data/data תוכל לעשות את זה עם adb)

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שוקי סגל

                              @נודביבי אתה רוצה לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות או רק אפליקציה מסוימת?
                              בשביל לגבות נתונים מאפליקציה מסוימת:

                              adb backup -apk -shared -all -f backup.ab package_name
                              

                              להחליף את package_name בשם החבילה שברצונך לגבות.
                              בשביל לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות:

                              adb backup -apk -shared -all -f backup-file-name
                              

                              השם של תיקיית הגיבוי יהיה: backup-file-name

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יאיר שי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @שוקי-סגל כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:

                              @נודביבי אתה רוצה לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות או רק אפליקציה מסוימת?
                              בשביל לגבות נתונים מאפליקציה מסוימת:

                              adb backup -apk -shared -all -f backup.ab package_name
                              

                              להחליף את package_name בשם החבילה שברצונך לגבות.
                              בשביל לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות:

                              adb backup -apk -shared -all -f backup-file-name
                              

                              השם של תיקיית הגיבוי יהיה: backup-file-name

                              עם איזה פקודה אני מיבא את הנתונים חזרה לאפליקצייה?
                              ואתה יודע אולי איך שומרים את הנתונים באפליקצייה עצמה? שכשאני יתקין אותה פעם הבאה זה יותקן עם הנתונים האלה?

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יאיר שי

                                @שוקי-סגל כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:

                                @נודביבי אתה רוצה לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות או רק אפליקציה מסוימת?
                                בשביל לגבות נתונים מאפליקציה מסוימת:

                                adb backup -apk -shared -all -f backup.ab package_name
                                

                                להחליף את package_name בשם החבילה שברצונך לגבות.
                                בשביל לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות:

                                adb backup -apk -shared -all -f backup-file-name
                                

                                השם של תיקיית הגיבוי יהיה: backup-file-name

                                עם איזה פקודה אני מיבא את הנתונים חזרה לאפליקצייה?
                                ואתה יודע אולי איך שומרים את הנתונים באפליקצייה עצמה? שכשאני יתקין אותה פעם הבאה זה יותקן עם הנתונים האלה?

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שוקי סגל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוקי סגל
                                #15

                                @יאיר-שי

                                @יאיר-שי כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:

                                עם איזה פקודה אני מיבא את הנתונים חזרה לאפליקצייה?

                                adb restore backup.ab
                                
                                • החלף את backup.ab בשם ובמיקום של קובץ הגיבוי שברצונך לשחזר.

                                @יאיר-שי כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:

                                ואתה יודע אולי איך שומרים את הנתונים באפליקצייה עצמה? שכשאני יתקין אותה פעם הבאה זה יותקן עם הנתונים האלה?

                                לא.

                                מ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                1
                                • ש שוקי סגל

                                  @יאיר-שי

                                  @יאיר-שי כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:

                                  עם איזה פקודה אני מיבא את הנתונים חזרה לאפליקצייה?

                                  adb restore backup.ab
                                  
                                  • החלף את backup.ab בשם ובמיקום של קובץ הגיבוי שברצונך לשחזר.

                                  @יאיר-שי כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:

                                  ואתה יודע אולי איך שומרים את הנתונים באפליקצייה עצמה? שכשאני יתקין אותה פעם הבאה זה יותקן עם הנתונים האלה?

                                  לא.

                                  מ מנותק
                                  מ מנותק
                                  מנחמן
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @שוקי-סגל כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:

                                  החלף את backup.ab בשם ובמיקום של קובץ הגיבוי שברצונך לשחזר.

                                  זה נשמע בינה מלאכותית...😊

                                  ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • מ מנחמן

                                    @שוקי-סגל כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:

                                    החלף את backup.ab בשם ובמיקום של קובץ הגיבוי שברצונך לשחזר.

                                    זה נשמע בינה מלאכותית...😊

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שוקי סגל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @מנחמן א''כ אז איך יש נקודה ב:
                                    f11d92fe-08c3-410c-a246-c768dc68c1e8-image.png יש לי מאגר קטן של פקודות, ואני מאמין גם שאפשר דרך בינה מלאכותית.

                                    נ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • ש שוקי סגל

                                      @מנחמן א''כ אז איך יש נקודה ב:
                                      f11d92fe-08c3-410c-a246-c768dc68c1e8-image.png יש לי מאגר קטן של פקודות, ואני מאמין גם שאפשר דרך בינה מלאכותית.

                                      נ מנותק
                                      נ מנותק
                                      נודביבי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @שוקי-סגל
                                      לעשות את זה עם שורת הפקודה (דרך תיקון באגים)?

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • נ נודביבי

                                        @שוקי-סגל
                                        לעשות את זה עם שורת הפקודה (דרך תיקון באגים)?

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שוקי סגל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @נודביבי כן, אבל לא לבוא בטענות כי אני לא ניסיתי לשחזר, רני רק גיבתי כך שאני לא יודע אם זה יצליח כי יש הרבה אפליקציות שלא נותנות גיבוי.

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר