בירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה
-
@נודביבי אתה רוצה לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות או רק אפליקציה מסוימת?
בשביל לגבות נתונים מאפליקציה מסוימת:adb backup -apk -shared -all -f backup.ab package_nameלהחליף את package_name בשם החבילה שברצונך לגבות.
בשביל לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות:adb backup -apk -shared -all -f backup-file-nameהשם של תיקיית הגיבוי יהיה: backup-file-name
-
@נודביבי אתה רוצה לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות או רק אפליקציה מסוימת?
בשביל לגבות נתונים מאפליקציה מסוימת:adb backup -apk -shared -all -f backup.ab package_nameלהחליף את package_name בשם החבילה שברצונך לגבות.
בשביל לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות:adb backup -apk -shared -all -f backup-file-nameהשם של תיקיית הגיבוי יהיה: backup-file-name
@שוקי-סגל כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:
@נודביבי אתה רוצה לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות או רק אפליקציה מסוימת?
בשביל לגבות נתונים מאפליקציה מסוימת:adb backup -apk -shared -all -f backup.ab package_nameלהחליף את package_name בשם החבילה שברצונך לגבות.
בשביל לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות:adb backup -apk -shared -all -f backup-file-nameהשם של תיקיית הגיבוי יהיה: backup-file-name
עם איזה פקודה אני מיבא את הנתונים חזרה לאפליקצייה?
ואתה יודע אולי איך שומרים את הנתונים באפליקצייה עצמה? שכשאני יתקין אותה פעם הבאה זה יותקן עם הנתונים האלה? -
@שוקי-סגל כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:
@נודביבי אתה רוצה לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות או רק אפליקציה מסוימת?
בשביל לגבות נתונים מאפליקציה מסוימת:adb backup -apk -shared -all -f backup.ab package_nameלהחליף את package_name בשם החבילה שברצונך לגבות.
בשביל לגבות את כל הנתונים של כל האפליקציות:adb backup -apk -shared -all -f backup-file-nameהשם של תיקיית הגיבוי יהיה: backup-file-name
עם איזה פקודה אני מיבא את הנתונים חזרה לאפליקצייה?
ואתה יודע אולי איך שומרים את הנתונים באפליקצייה עצמה? שכשאני יתקין אותה פעם הבאה זה יותקן עם הנתונים האלה?@יאיר-שי כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:
עם איזה פקודה אני מיבא את הנתונים חזרה לאפליקצייה?
adb restore backup.ab- החלף את backup.ab בשם ובמיקום של קובץ הגיבוי שברצונך לשחזר.
@יאיר-שי כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:
ואתה יודע אולי איך שומרים את הנתונים באפליקצייה עצמה? שכשאני יתקין אותה פעם הבאה זה יותקן עם הנתונים האלה?
לא.
-
@יאיר-שי כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:
עם איזה פקודה אני מיבא את הנתונים חזרה לאפליקצייה?
adb restore backup.ab- החלף את backup.ab בשם ובמיקום של קובץ הגיבוי שברצונך לשחזר.
@יאיר-שי כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:
ואתה יודע אולי איך שומרים את הנתונים באפליקצייה עצמה? שכשאני יתקין אותה פעם הבאה זה יותקן עם הנתונים האלה?
לא.
-
@שוקי-סגל כתב בבירור | שמירת הנתונים של האפליקציה אחרי ההסרה:
החלף את backup.ab בשם ובמיקום של קובץ הגיבוי שברצונך לשחזר.
זה נשמע בינה מלאכותית...

-
@מנחמן א''כ אז איך יש נקודה ב:
יש לי מאגר קטן של פקודות, ואני מאמין גם שאפשר דרך בינה מלאכותית.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
