דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img

בעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - אנדרואיד
96 פוסטים 7 כותבים 6.3k צפיות 6 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יחיאל האלוף

    @שוקי-סגל עשיתי 3 עכשיו.. הFASTBOOT פתוח והשקריפט שואל אותי
    fcd9c23c-0c00-4b29-9612-e06f87a2486d-image.png
    מה ללחוץ? מקודם לחצתי 1

    ש מנותק
    ש מנותק
    שוקי סגל
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #27

    @יחיאל-האלוף כתב בבעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

    @שוקי-סגל עשיתי 3 עכשיו.. הFASTBOOT פתוח והשקריפט שואל אותי
    fcd9c23c-0c00-4b29-9612-e06f87a2486d-image.png
    מה ללחוץ? מקודם לחצתי 1

    זה כותב שהפקודה לא הצליחה, זאות אומרת שהבוטלאנדר עדיין נעול אתה צריך לפתוח אותו לחצת על ווליום עליון אחרי שהרצת את הפקודה לפתיחת בוטלאנדר?

    י תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ש שוקי סגל

      @יחיאל-האלוף כתב בבעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

      @שוקי-סגל עשיתי 3 עכשיו.. הFASTBOOT פתוח והשקריפט שואל אותי
      fcd9c23c-0c00-4b29-9612-e06f87a2486d-image.png
      מה ללחוץ? מקודם לחצתי 1

      זה כותב שהפקודה לא הצליחה, זאות אומרת שהבוטלאנדר עדיין נעול אתה צריך לפתוח אותו לחצת על ווליום עליון אחרי שהרצת את הפקודה לפתיחת בוטלאנדר?

      י מנותק
      י מנותק
      יחיאל האלוף
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #28

      @שוקי-סגל לא

      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • י יחיאל האלוף

        @שוקי-סגל לא

        ש מנותק
        ש מנותק
        שוקי סגל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #29

        @יחיאל-האלוף אז תחזור על השלבים של פתיחת בוטלאנדר ואז אחרי הפקודה כשהוא מביא אותך למצב פסטבוט תלחץ ווליום עליון (הוא אמור להציג הודעה)

        י תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ש שוקי סגל

          @יחיאל-האלוף אז תחזור על השלבים של פתיחת בוטלאנדר ואז אחרי הפקודה כשהוא מביא אותך למצב פסטבוט תלחץ ווליום עליון (הוא אמור להציג הודעה)

          י מנותק
          י מנותק
          יחיאל האלוף
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #30

          @שוקי-סגל כתב בבעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

          @יחיאל-האלוף אז תחזור על השלבים של פתיחת בוטלאנדר ואז אחרי הפקודה כשהוא מביא אותך למצב פסטבוט תלחץ ווליום עליון (הוא אמור להציג הודעה)

          כלומר, ללחוץ 1 ואז 2 ואז 3 ואז 6?

          ש 2 תגובות תגובה אחרונה
          0
          • י יחיאל האלוף

            @שוקי-סגל כתב בבעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

            @יחיאל-האלוף אז תחזור על השלבים של פתיחת בוטלאנדר ואז אחרי הפקודה כשהוא מביא אותך למצב פסטבוט תלחץ ווליום עליון (הוא אמור להציג הודעה)

            כלומר, ללחוץ 1 ואז 2 ואז 3 ואז 6?

            ש מנותק
            ש מנותק
            שוקי סגל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #31

            @יחיאל-האלוף לא רק 3 ואז אם הבוטלאנדר נפתח אז 6

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ש שוקי סגל

              @יחיאל-האלוף לא רק 3 ואז אם הבוטלאנדר נפתח אז 6

              י מנותק
              י מנותק
              יחיאל האלוף
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #32

              @שוקי-סגל כתב בבעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

              @יחיאל-האלוף לא רק 3 ואז אם הבוטלאנדר נפתח אז 6

              איך אני יודע עם הוא נפתח?

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יחיאל האלוף

                @שוקי-סגל כתב בבעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

                @יחיאל-האלוף אז תחזור על השלבים של פתיחת בוטלאנדר ואז אחרי הפקודה כשהוא מביא אותך למצב פסטבוט תלחץ ווליום עליון (הוא אמור להציג הודעה)

                כלומר, ללחוץ 1 ואז 2 ואז 3 ואז 6?

                ש מנותק
                ש מנותק
                שוקי סגל
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #33

                @יחיאל-האלוף כתב בבעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

                (הוא אמור להציג הודעה)

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ש שוקי סגל

                  @יחיאל-האלוף כתב בבעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

                  (הוא אמור להציג הודעה)

                  י מנותק
                  י מנותק
                  יחיאל האלוף
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #34

                  @שוקי-סגל לחצתי 3 בטאבלט הוא מראה אנדרואיד שוכב כזה (פתוח)
                  ובמחשב מראה את זה 889ce3c8-b84e-4a7c-8924-59a6f6d51612-image.png

                  D תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י יחיאל האלוף

                    @שוקי-סגל לחצתי 3 בטאבלט הוא מראה אנדרואיד שוכב כזה (פתוח)
                    ובמחשב מראה את זה 889ce3c8-b84e-4a7c-8924-59a6f6d51612-image.png

                    D מנותק
                    D מנותק
                    danidani
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #35

                    @יחיאל-האלוף תנסה דרך המדריך ב adb פשוט וקל

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • D danidani

                      @יחיאל-האלוף תנסה דרך המדריך ב adb פשוט וקל

                      י מנותק
                      י מנותק
                      יחיאל האלוף
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #36

                      @danidani כתב בבעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

                      @יחיאל-האלוף תנסה דרך המדריך ב adb פשוט וקל

                      אנינ כבר פה... אם לא יהיה תקנה אני יעשה את זה לפי המדריך שם...

                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י יחיאל האלוף

                        @danidani כתב בבעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

                        @יחיאל-האלוף תנסה דרך המדריך ב adb פשוט וקל

                        אנינ כבר פה... אם לא יהיה תקנה אני יעשה את זה לפי המדריך שם...

                        ש מנותק
                        ש מנותק
                        שוקי סגל
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #37

                        @יחיאל-האלוף הפקודה לא הצליחה כנראה אתה צריך לרשום את הפקודה השניה דרך ADB רגיל יש פה מדריך.

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        1
                        • ש שוקי סגל

                          @יחיאל-האלוף הפקודה לא הצליחה כנראה אתה צריך לרשום את הפקודה השניה דרך ADB רגיל יש פה מדריך.

                          י מנותק
                          י מנותק
                          יחיאל האלוף
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #38

                          @שוקי-סגל אוקי...

                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י יחיאל האלוף

                            @שוקי-סגל אוקי...

                            ש מנותק
                            ש מנותק
                            שוקי סגל
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #39

                            @יחיאל-האלוף תנסה את הפקודה הזאות דרך ADB :
                            fastboot flashing unlock

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ש שוקי סגל

                              @יחיאל-האלוף תנסה את הפקודה הזאות דרך ADB :
                              fastboot flashing unlock

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יחיאל האלוף
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #40

                              @שוקי-סגל עשיתי את זה פתח bootloader באמצעות הפקודה fastboot oem unlock יש מכשירי mtk שהפקודה הנ''ל לא עובדת אז תנסו אם לא הצליח את הפקודה: fastboot flashing unlock ומופיע לכם שאלה במכשיר, יש ללחוץ על ווליום עליון לאישור, שימו לב זה מאפס את המכשיר לגמרי, גבו הכל קודם! כעת נפליש את הבוט המושרש: fastboot flash boot boot.img

                              וזה עושה שגיאה ולא פותח שום הודע ה שמבקשת ללחוץ על לחצן הוויליום

                              ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יחיאל האלוף

                                @שוקי-סגל עשיתי את זה פתח bootloader באמצעות הפקודה fastboot oem unlock יש מכשירי mtk שהפקודה הנ''ל לא עובדת אז תנסו אם לא הצליח את הפקודה: fastboot flashing unlock ומופיע לכם שאלה במכשיר, יש ללחוץ על ווליום עליון לאישור, שימו לב זה מאפס את המכשיר לגמרי, גבו הכל קודם! כעת נפליש את הבוט המושרש: fastboot flash boot boot.img

                                וזה עושה שגיאה ולא פותח שום הודע ה שמבקשת ללחוץ על לחצן הוויליום

                                ש מנותק
                                ש מנותק
                                שוקי סגל
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #41

                                @יחיאל-האלוף איזה שגיאה? תעלה צילו''מ
                                אז תנסה את הקודה הראשונה דרך ADB

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שוקי סגל

                                  @יחיאל-האלוף איזה שגיאה? תעלה צילו''מ
                                  אז תנסה את הקודה הראשונה דרך ADB

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יחיאל האלוף
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי יחיאל האלוף
                                  #42

                                  @שוקי-סגל זה הטקסט:
                                  ...
                                  FAILED (remote: oem unlock is not allowed)
                                  finished. total time: 0.002s
                                  תרגום: נכשל (מרחוק: פתיחת נעילה של oem אינה מותרת)
                                  גָמוּר. זמן כולל: 0.002 שניות

                                  ש י 2 תגובות תגובה אחרונה
                                  0
                                  • י יחיאל האלוף

                                    @שוקי-סגל זה הטקסט:
                                    ...
                                    FAILED (remote: oem unlock is not allowed)
                                    finished. total time: 0.002s
                                    תרגום: נכשל (מרחוק: פתיחת נעילה של oem אינה מותרת)
                                    גָמוּר. זמן כולל: 0.002 שניות

                                    ש מנותק
                                    ש מנותק
                                    שוקי סגל
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #43

                                    @יחיאל-האלוף ניסת את שתי הפקודות ב ADB לא בסקריפט?

                                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ש שוקי סגל

                                      @יחיאל-האלוף ניסת את שתי הפקודות ב ADB לא בסקריפט?

                                      י מנותק
                                      י מנותק
                                      יחיאל האלוף
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #44

                                      @שוקי-סגל בתורך הADB יש סקריפט (שורת פקודה) מו שהוא אומר במדריך

                                      ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יחיאל האלוף

                                        @שוקי-סגל בתורך הADB יש סקריפט (שורת פקודה) מו שהוא אומר במדריך

                                        ש מנותק
                                        ש מנותק
                                        שוקי סגל
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #45

                                        @יחיאל-האלוף נו וניסת את שתי הפקודות ולא הצליח?
                                        הפעלת ביטול נעילת בוטלאנדר באפשריות למפתחים???

                                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שוקי סגל

                                          @יחיאל-האלוף נו וניסת את שתי הפקודות ולא הצליח?
                                          הפעלת ביטול נעילת בוטלאנדר באפשריות למפתחים???

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יחיאל האלוף
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #46

                                          @שוקי-סגל כתב בבעיה | תגובה למדריך רוט למכשירי אנדרואיד עם מעבד MTK באמצעות קובץ boot.img:

                                          @יחיאל-האלוף נו וניסת את שתי הפקודות ולא הצליח?

                                          כן

                                          הפעלת ביטול נעילת בוטלאנדר באפשריות למפתחים???

                                          לא.

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר