בירור | שגיאה בתוכנת איפוס סיסמא שהביאו כאן בפורום
-
אני פעלתי לפי המדריך הזה https://mitmachim.top/post/4462
ש @אביי הביא, התוכנה נותנת את ההודעה הזאת:

כיביתי אנטי וירוס, אתחלתי את האונקי, החלפתי וניסיתי עם אונקי אחר, לא הלך.
תודה מראש! -
@שוקי-סגל כתב בבירור | שגיאה בתוכנת איפוס סיסמא שהביאו כאן בפורום:
@גיפה זה WINDOS 10?
הנעילה שלך היא ע''י חשבון מייקרוסופט??זה ווינדוס 10, אבל זה לא מסך הכניסה למחשב, זה תוכנה שמעלים אותה בביוס
-
אני פעלתי לפי המדריך הזה https://mitmachim.top/post/4462
ש @אביי הביא, התוכנה נותנת את ההודעה הזאת:

כיביתי אנטי וירוס, אתחלתי את האונקי, החלפתי וניסיתי עם אונקי אחר, לא הלך.
תודה מראש! -
@dfhzrhree אני הייתי ממליץ לו את הדיסק טכנאים בעיברית שהעלו אותו לפורום
-
@dfhzrhree אני צורב בעצם בעצם את הISO עם איזה תוכנת צריבה על USB ואני מעלה מהביוס?
זה הכל? כי בטיפארד צריך לבחור ניק ועוד כל מיני שטויות@גיפה כתב בבירור | שגיאה בתוכנת איפוס סיסמא שהביאו כאן בפורום:
@dfhzrhree אני צורב בעצם בעצם את הISO עם איזה תוכנת צריבה על USB ואני מעלה מהביוס?
זה הכל? כי בטיפארד צריך לבחור ניק ועוד כל מיני שטויותכן.
אגב, אני ממליץ על השניה ששם... -
@גיפה כתב בבירור | שגיאה בתוכנת איפוס סיסמא שהביאו כאן בפורום:
@dfhzrhree אני צורב בעצם בעצם את הISO עם איזה תוכנת צריבה על USB ואני מעלה מהביוס?
זה הכל? כי בטיפארד צריך לבחור ניק ועוד כל מיני שטויותכן.
אגב, אני ממליץ על השניה ששם...@dfhzrhree כתב בבירור | שגיאה בתוכנת איפוס סיסמא שהביאו כאן בפורום:
אגב, אני ממליץ על השניה ששם...
הקישור לא נפתח
-
@dfhzrhree כתב בבירור | שגיאה בתוכנת איפוס סיסמא שהביאו כאן בפורום:
אגב, אני ממליץ על השניה ששם...
הקישור לא נפתח
-
ג גיפה התייחס לנושא זה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות