וואטסאפ בלי מדיה בכלל
-
@אהרן-שובקס
מה איתו? לפי הבנתי אין לו פנאי לזה. (למרות שהייתי שמח שהיה מוציא כזה) -
@אהרן-שובקס לא שידוע ל לי איך
-
@אביתריעקב זה לחסום גישה לקבלת מדיה מהאפליקציה. נושא הרבה יותר מורכב מלחסום כניסה לקבוצות /תמונות פרופיל/ וכדומה. זה כנראה ייקח לי כמה ימים או אפילו שבועות אם בכלל אעלה על זה , אני לא הולך לשבור על זה את הראש. תבין שכל עבודה זקוקה להמון זמן וסבלנות.
יש לך את הגרסה המסוננת ששמואל פרסם פה וואצפ יו. (קרדיט ל @nrs) -
@אביתריעקב בכל אופן אם מישהו יודע או מכיר אשמח שיגיב
-
@אביתריעקב זה לחסום גישה לקבלת מדיה מהאפליקציה. נושא הרבה יותר מורכב מלחסום כניסה לקבוצות /תמונות פרופיל/ וכדומה. זה כנראה ייקח לי כמה ימים או אפילו שבועות אם בכלל אעלה על זה , אני לא הולך לשבור על זה את הראש. תבין שכל עבודה זקוקה להמון זמן וסבלנות.
יש לך את הגרסה המסוננת ששמואל פרסם פה וואצפ יו. (קרדיט ל @nrs) -
מקסימום שאפשר לשלוח. בלי לקבל מדיה בכלל, אם יש אודיו זה גם בסדר.
אני מעדיף את זה, זה הרבה יותר בטוח ונקי.
מישהו מכיר/יכול לעשות?@אביתריעקב המדיה יורדת משרת נפרד מההודעות
באם יש לך אפשרות לחסום יישומים מגישה לשרת מסוים זה הפתרון -
@אביתריעקב המדיה יורדת משרת נפרד מההודעות
באם יש לך אפשרות לחסום יישומים מגישה לשרת מסוים זה הפתרון@A0533057932 אני מבקש עזרה כי אני לא יודע לעשות דברים כאלה...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות