שאלה | Nokia 230 | שינוי מקש בחירה ימני
-
Nokia 230. במסך הבית הכפתור השמאלי הוא 'קיצורים' והימני - 'סלפי '.
אפשרי לשנות את זה?
או אם מישהו יודע אפי' רק להגיד עם איזו תוכנה ניגשים לדברים כאלה (MobiMB, BEST וכו')..תודה
-
ח חברון מאז ולתמיד סימן נושא זה כשאלה ב
-
Nokia 230. במסך הבית הכפתור השמאלי הוא 'קיצורים' והימני - 'סלפי '.
אפשרי לשנות את זה?
או אם מישהו יודע אפי' רק להגיד עם איזו תוכנה ניגשים לדברים כאלה (MobiMB, BEST וכו')..תודה
@חברון-מאז-ולתמיד לא צריך לפתוח נושאים כפולים
ואגב לא נראה לי שאפשר... -
@חברון-מאז-ולתמיד לא צריך לפתוח נושאים כפולים
ואגב לא נראה לי שאפשר... -
@חיה-בסרט
תודה. מנא לך הא? -
@חיה-בסרט
תודה. מנא לך הא?@חברון-מאז-ולתמיד כתב בשאלה | Nokia 230 | שינוי מקש בחירה ימני:
מנא לך הא?
????????????????????????????
-
@חברון-מאז-ולתמיד כתב בשאלה | Nokia 230 | שינוי מקש בחירה ימני:
מנא לך הא?
????????????????????????????
זה אולי בארמית??
-
זה אולי בארמית??
@חיה-בסרט סליחה

זה אומר "מאיפה לך (זה)?"
-
@חיה-בסרט סליחה

זה אומר "מאיפה לך (זה)?"
@חברון-מאז-ולתמיד אהה
טיפונת ניסיון במכשירים האלה -
@חברון-מאז-ולתמיד אהה
טיפונת ניסיון במכשירים האלה@חיה-בסרט אוקיי..
וגם עם תוכנות "חיצוניות" במחשב זה לא אפשרי?
@חברון-מאז-ולתמיד כתב בשאלה | Nokia 230 | שינוי מקש בחירה ימני:
עם איזו תוכנה ניגשים לדברים כאלה (MobiMB, BEST וכו')
-
@חיה-בסרט אוקיי..
וגם עם תוכנות "חיצוניות" במחשב זה לא אפשרי?
@חברון-מאז-ולתמיד כתב בשאלה | Nokia 230 | שינוי מקש בחירה ימני:
עם איזו תוכנה ניגשים לדברים כאלה (MobiMB, BEST וכו')
@חברון-מאז-ולתמיד יש דברים בגו!
עד כאן הידע שלי
דבר עם משתמשים שמבינים בזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות