בקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?
-
@חכם-בלילה-1 נראה לי שאפשר פשוט לקחת דיסק אונקי עם ווינדווס 11, להריץ דרך הבוט, ולעשות שם שדרוג
וכך הוא בעצם 'ישדרג' את המחשב מווינדווס 11 לווינדווס 10@אחד-מי-יודע-0 עבד לך? מנסיון?
-
@אחד-מי-יודע-0 עבד לך? מנסיון?
@חכם-בלילה-1 לפי מה שכתוב פה זה אפשרי
-
@חכם-בלילה-1 נראה לי שאפשר פשוט לקחת דיסק אונקי עם ווינדווס 11, להריץ דרך הבוט, ולעשות שם שדרוג
וכך הוא בעצם 'ישדרג' את המחשב מווינדווס 11 לווינדווס 10@אחד-מי-יודע-0 כתב בבקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?:
להריץ דרך הבוט, ולעשות שם שדרוג
@אחד-מי-יודע-0 ומתוך המחשב זה לא יעבוד? (לא דרך הבוט)
-
@אחד-מי-יודע-0 כתב בבקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?:
להריץ דרך הבוט, ולעשות שם שדרוג
@אחד-מי-יודע-0 ומתוך המחשב זה לא יעבוד? (לא דרך הבוט)
@חכם-בלילה-1 יכול להיות, תנסה.. (תיקח קובץ ISO של ווינדווס 10, ותנסה להתקין איתו)
-
@חכם-בלילה-1 נראה לי שאפשר פשוט לקחת דיסק אונקי עם ווינדווס 11, להריץ דרך הבוט, ולעשות שם שדרוג
וכך הוא בעצם 'ישדרג' את המחשב מווינדווס 11 לווינדווס 10@אחד-מי-יודע-0 כתב בבקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?:
וכך הוא בעצם 'ישדרג' את המחשב מווינדווס 11 לווינדווס 10
@אחד-מי-יודע-0 השדרוג הזה ימחוק את התוכנות, לא?? (בוודאי אם זה דרך הבוט)
-
@אחד-מי-יודע-0 כתב בבקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?:
וכך הוא בעצם 'ישדרג' את המחשב מווינדווס 11 לווינדווס 10
@אחד-מי-יודע-0 השדרוג הזה ימחוק את התוכנות, לא?? (בוודאי אם זה דרך הבוט)
@חכם-בלילה-1 מסמתא, לא ניסיתי, תנסה אולי להריץ בווירואל בוקס, ותראה מה קורה כשאתה עושה את הפעולה הזאת.
-
@חכם-בלילה-1 מסמתא, לא ניסיתי, תנסה אולי להריץ בווירואל בוקס, ותראה מה קורה כשאתה עושה את הפעולה הזאת.
@אחד-מי-יודע-0 אני מחפש פתרון לשמור על כל הקבצים והתוכנות כמו שכתבתי:
@חכם-בלילה-1 כתב בבקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?:
כמו בשדרוג ללא איבוד קבצים ותוכנות
תודה רבה -
@אחד-מי-יודע-0 אני מחפש פתרון לשמור על כל הקבצים והתוכנות כמו שכתבתי:
@חכם-בלילה-1 כתב בבקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?:
כמו בשדרוג ללא איבוד קבצים ותוכנות
תודה רבה@חכם-בלילה-1 את זה הבנתי, ולכן כתבתי שתתקין ווידנווס 11 על וירטואל, תתקין עליו כמה תוכנות, ואז 'תשדרג' אותו לווידנווס 10 ותראה מה קורה
עריכה: אם תצליח, תעדכן לטובת כלל הפורום -
כמו בשדרוג ללא איבוד קבצים ותוכנות
תודה רבה -
ח חכם בלילה 1 סימן נושא זה כשאלה ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות