דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. מערכות הפעלה
  4. Windows 11 - ווינדוס 11
  5. עזרה הדדית - ווינדוס 11
  6. בקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?

בקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - ווינדוס 11
16 פוסטים 5 כותבים 472 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א אחד מי יודע 0

    @חכם-בלילה-1 נראה לי שאפשר פשוט לקחת דיסק אונקי עם ווינדווס 11, להריץ דרך הבוט, ולעשות שם שדרוג
    וכך הוא בעצם 'ישדרג' את המחשב מווינדווס 11 לווינדווס 10

    ח מנותק
    ח מנותק
    חכם בלילה 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #7

    @אחד-מי-יודע-0 עבד לך? מנסיון?

    א תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • ח חכם בלילה 1

      @אחד-מי-יודע-0 עבד לך? מנסיון?

      א מנותק
      א מנותק
      אחד מי יודע 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #8

      @חכם-בלילה-1 לפי מה שכתוב פה זה אפשרי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אחד מי יודע 0

        @חכם-בלילה-1 נראה לי שאפשר פשוט לקחת דיסק אונקי עם ווינדווס 11, להריץ דרך הבוט, ולעשות שם שדרוג
        וכך הוא בעצם 'ישדרג' את המחשב מווינדווס 11 לווינדווס 10

        ח מנותק
        ח מנותק
        חכם בלילה 1
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #9

        @אחד-מי-יודע-0 כתב בבקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?:

        להריץ דרך הבוט, ולעשות שם שדרוג

        @אחד-מי-יודע-0 ומתוך המחשב זה לא יעבוד? (לא דרך הבוט)

        א תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ח חכם בלילה 1

          @אחד-מי-יודע-0 כתב בבקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?:

          להריץ דרך הבוט, ולעשות שם שדרוג

          @אחד-מי-יודע-0 ומתוך המחשב זה לא יעבוד? (לא דרך הבוט)

          א מנותק
          א מנותק
          אחד מי יודע 0
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #10

          @חכם-בלילה-1 יכול להיות, תנסה.. (תיקח קובץ ISO של ווינדווס 10, ותנסה להתקין איתו)

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • א אחד מי יודע 0

            @חכם-בלילה-1 נראה לי שאפשר פשוט לקחת דיסק אונקי עם ווינדווס 11, להריץ דרך הבוט, ולעשות שם שדרוג
            וכך הוא בעצם 'ישדרג' את המחשב מווינדווס 11 לווינדווס 10

            ח מנותק
            ח מנותק
            חכם בלילה 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי חכם בלילה 1
            #11

            @אחד-מי-יודע-0 כתב בבקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?:

            וכך הוא בעצם 'ישדרג' את המחשב מווינדווס 11 לווינדווס 10

            @אחד-מי-יודע-0 השדרוג הזה ימחוק את התוכנות, לא?? (בוודאי אם זה דרך הבוט)

            א תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ח חכם בלילה 1

              @אחד-מי-יודע-0 כתב בבקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?:

              וכך הוא בעצם 'ישדרג' את המחשב מווינדווס 11 לווינדווס 10

              @אחד-מי-יודע-0 השדרוג הזה ימחוק את התוכנות, לא?? (בוודאי אם זה דרך הבוט)

              א מנותק
              א מנותק
              אחד מי יודע 0
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחד מי יודע 0
              #12

              @חכם-בלילה-1 מסמתא, לא ניסיתי, תנסה אולי להריץ בווירואל בוקס, ותראה מה קורה כשאתה עושה את הפעולה הזאת.

              ח תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א אחד מי יודע 0

                @חכם-בלילה-1 מסמתא, לא ניסיתי, תנסה אולי להריץ בווירואל בוקס, ותראה מה קורה כשאתה עושה את הפעולה הזאת.

                ח מנותק
                ח מנותק
                חכם בלילה 1
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #13

                @אחד-מי-יודע-0 אני מחפש פתרון לשמור על כל הקבצים והתוכנות כמו שכתבתי:

                @חכם-בלילה-1 כתב בבקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?:

                כמו בשדרוג ללא איבוד קבצים ותוכנות
                תודה רבה

                א תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ח חכם בלילה 1

                  @אחד-מי-יודע-0 אני מחפש פתרון לשמור על כל הקבצים והתוכנות כמו שכתבתי:

                  @חכם-בלילה-1 כתב בבקשת מידע | יש אפשרות לרדת מווינדוס 11 ל-10 בלי איבוד חומר כלל?:

                  כמו בשדרוג ללא איבוד קבצים ותוכנות
                  תודה רבה

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אחד מי יודע 0
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי אחד מי יודע 0
                  #14

                  @חכם-בלילה-1 את זה הבנתי, ולכן כתבתי שתתקין ווידנווס 11 על וירטואל, תתקין עליו כמה תוכנות, ואז 'תשדרג' אותו לווידנווס 10 ותראה מה קורה
                  עריכה: אם תצליח, תעדכן לטובת כלל הפורום

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ג מנותק
                    ג מנותק
                    גימפל
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #15

                    הצלחת?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ח חכם בלילה 1

                      כמו בשדרוג ללא איבוד קבצים ותוכנות
                      תודה רבה

                      אמירא מנותק
                      אמירא מנותק
                      אמיר
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #16

                      @חכם-בלילה-1

                      זה נקרא שינמוך ולא שידרוג

                      https://www.google.com/search?q=downgrade+windows+11+to+10&oq=downgra&aqs=chrome.4.69i57j0i512l2j0i10i512j0i512l5j0i10i512j0i512l3j0i10i512l2.6515j0j1&client=ms-android-xiaomi-rev1&sourceid=chrome-mobile&ie=UTF-8

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ח חכם בלילה 1 סימן נושא זה כשאלה ב

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר