בקשה | גרסא חינמית לשיאומי דחוףףףףףף
-
זה מה שבדקתי זה טוב תודהההה -
מזה הגרסא של מישהו 12
-
מישהו יכול לעזור לי
-
מזה הגרסא של מישהו 12
-
איך צורבים את הגרסא שלך
-
לא הבנתי מה הפירוש לא לתייג
-
איך צורבים את הגרסא שלך
-
תודה רבה אבל שאני רוצה להוריד את התוכנה של הצריבה זה לא יורד לי
-
הגרסה שלך בעברית
-
לא הבנתי מה הפירוש לא לתייג
@נתנאל-חיים לא לתייג פירושו שאתה לוחץ תגובה בלמעלה של הנושא ולא על הפוסט עצמו!
כך שכשאני מתייג מופיע @נתנאל-חיים וכשאני לא מתייג לא יופיע ה@ עם השם משתמש שלך!
אבל חבל על ההסברים פשוט חובה לקרוא את המדריך לשימוש בפורום -
התוכנה של הצריבה לא עובד לי וזה בעברית הצריבה
-
אפשר הוראות יותר ברורות איך צורבים את הגירסה שאיש אמת עשה אותה תודה רבה
-
אני צריך דרייבר לשיאומי לחבר לתוכנה של האיש אמת
-
אני צריך דרייבר לשיאומי לחבר לתוכנה של האיש אמת
@נתנאל-חיים תחפש בפורום דרייברים לMTK נדמה לי הקישור השלישי הכי טוב
-
אני צריך דרייבר לשיאומי לחבר לתוכנה של האיש אמת
-
@נתנאל-חיים תחפש בפורום דרייברים לMTK נדמה לי הקישור השלישי הכי טוב
@1122קובי כתב בבקשה | גרסא חינמית לשיאומי דחוףףףףףף:
@נתנאל-חיים תחפש בפורום דרייברים לMTK נדמה לי הקישור השלישי הכי טוב
אבל זה לא MTK..
-
@1122קובי כתב בבקשה | גרסא חינמית לשיאומי דחוףףףףףף:
@נתנאל-חיים תחפש בפורום דרייברים לMTK נדמה לי הקישור השלישי הכי טוב
אבל זה לא MTK..
-
@1122קובי כתב בבקשה | גרסא חינמית לשיאומי דחוףףףףףף:
@נתנאל-חיים תחפש בפורום דרייברים לMTK נדמה לי הקישור השלישי הכי טוב
אבל זה לא MTK..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות