בקשה | אפשר את האפליקציה מהמערכת
-
אני צריך את האפליקציה שנמצאת בנתיב
system/priv-app/MtkTeleService MtkTeleService.apk/
עם מישהו יכול להעלות לי מהמכשיר שלו עדיף מהגרסה הגלובלית וגם מהגרסה הסינית
ועם כבר אני מבקש אז את האפליקציה של ההודעות מהגרסה הסינית -
אני צריך את האפליקציה שנמצאת בנתיב
system/priv-app/MtkTeleService MtkTeleService.apk/
עם מישהו יכול להעלות לי מהמכשיר שלו עדיף מהגרסה הגלובלית וגם מהגרסה הסינית
ועם כבר אני מבקש אז את האפליקציה של ההודעות מהגרסה הסינית -
@יצחק-א תודה רבה.
אין לך מושג כמה אתה עוזר!




רק שאלה האם זה אפליקציה של הגרסה הגלובלית או הסינית
(האם יש בזה עברית?)
ומה המיקום של האפליקציה של ההודעות?@זונדל-גרנד זה הגרסה הגלובלית, יש בזה עברית.
מיקום- /system/priv-app/MtkMms/ -
ז זונדל גרנד סימן נושא זה כשאלה ב
-
ז זונדל גרנד סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות