דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. מערכות IVR - ימות המשיח
  4. שאלות למומחים
  5. בקשת מידע | מחיקת חייגן מובנה על ידי root

בקשת מידע | מחיקת חייגן מובנה על ידי root

מתוזמן נעוץ נעול הועבר שאלות למומחים
8 פוסטים 3 כותבים 301 צפיות 3 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • B מנותק
    B מנותק
    bar3133
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום לכולם,
    לצורך רפואי כל שהוא אני צריך מכשיר מינימליסטי שאוכל ״לעקר״ ממנו כל אפליקציה אפשרית (כולל החייגן המובנה) , ולהשאיר כמה אפליקציות רפואיות בודדות, כך שלמעשה זה ישמש אך ורק לצורך הרפואי. כמובן אני צריך שהאפליקציות הבודדות יתקשרו עם אינטרנט אך לא מעבר.
    המכשיר הנבחר הוא jelly 2 .
    שאלתי: האם על ידי root אפשר לעשות את כל מה שכתבתי?
    תודה מראש לעונים

    מ משה 144מ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • B bar3133

      שלום לכולם,
      לצורך רפואי כל שהוא אני צריך מכשיר מינימליסטי שאוכל ״לעקר״ ממנו כל אפליקציה אפשרית (כולל החייגן המובנה) , ולהשאיר כמה אפליקציות רפואיות בודדות, כך שלמעשה זה ישמש אך ורק לצורך הרפואי. כמובן אני צריך שהאפליקציות הבודדות יתקשרו עם אינטרנט אך לא מעבר.
      המכשיר הנבחר הוא jelly 2 .
      שאלתי: האם על ידי root אפשר לעשות את כל מה שכתבתי?
      תודה מראש לעונים

      מ מנותק
      מ מנותק
      מאן דאמר
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @bar3133 כן הדבר אפשרי בוודאי
      (רק שלפעמים במכשיר הנ"ל יש בעיה עם הרוט שהוא רק לקריאה ולא לכתיבה אולם גם בזה תוכל לטפל ע"י ADB אוגירסא בהתאמה אישית @משה-144 האלוף עושה )
      ושהיה לבריאות

      B 3 תגובות תגובה אחרונה
      0
      • מ מאן דאמר

        @bar3133 כן הדבר אפשרי בוודאי
        (רק שלפעמים במכשיר הנ"ל יש בעיה עם הרוט שהוא רק לקריאה ולא לכתיבה אולם גם בזה תוכל לטפל ע"י ADB אוגירסא בהתאמה אישית @משה-144 האלוף עושה )
        ושהיה לבריאות

        B מנותק
        B מנותק
        bar3133
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מ מאן דאמר

          @bar3133 כן הדבר אפשרי בוודאי
          (רק שלפעמים במכשיר הנ"ל יש בעיה עם הרוט שהוא רק לקריאה ולא לכתיבה אולם גם בזה תוכל לטפל ע"י ADB אוגירסא בהתאמה אישית @משה-144 האלוף עושה )
          ושהיה לבריאות

          B מנותק
          B מנותק
          bar3133
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי bar3133
          #4

          @מאן-דאמר אני חדש פה, ולא יודע איך אני יכול ליצור קשר עם משתמש אחר? אולי תוכל לכוון אותי🙏

          מ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • B bar3133

            @מאן-דאמר אני חדש פה, ולא יודע איך אני יכול ליצור קשר עם משתמש אחר? אולי תוכל לכוון אותי🙏

            מ מנותק
            מ מנותק
            מאן דאמר
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @bar3133 עם מי אתה רוצה ליצור קשר?
            עם משה 144 הוא יראה שתייגתי אותו. (לתייג זה לעשות @ ואז את השם)
            ולא בטוח שאתה חייב אותו יכול להיות שתסתדר לבד.
            י לו מדריך מפורט איך לעשות רוט למכשיר הזה

            B תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • מ מאן דאמר

              @bar3133 עם מי אתה רוצה ליצור קשר?
              עם משה 144 הוא יראה שתייגתי אותו. (לתייג זה לעשות @ ואז את השם)
              ולא בטוח שאתה חייב אותו יכול להיות שתסתדר לבד.
              י לו מדריך מפורט איך לעשות רוט למכשיר הזה

              B מנותק
              B מנותק
              bar3133
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @מאן-דאמר הבנתי, מעולה! ממש תודה רבה.

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • מ מאן דאמר

                @bar3133 כן הדבר אפשרי בוודאי
                (רק שלפעמים במכשיר הנ"ל יש בעיה עם הרוט שהוא רק לקריאה ולא לכתיבה אולם גם בזה תוכל לטפל ע"י ADB אוגירסא בהתאמה אישית @משה-144 האלוף עושה )
                ושהיה לבריאות

                B מנותק
                B מנותק
                bar3133
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @משה-144 אודה על עזרתך

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • B bar3133

                  שלום לכולם,
                  לצורך רפואי כל שהוא אני צריך מכשיר מינימליסטי שאוכל ״לעקר״ ממנו כל אפליקציה אפשרית (כולל החייגן המובנה) , ולהשאיר כמה אפליקציות רפואיות בודדות, כך שלמעשה זה ישמש אך ורק לצורך הרפואי. כמובן אני צריך שהאפליקציות הבודדות יתקשרו עם אינטרנט אך לא מעבר.
                  המכשיר הנבחר הוא jelly 2 .
                  שאלתי: האם על ידי root אפשר לעשות את כל מה שכתבתי?
                  תודה מראש לעונים

                  משה 144מ מנותק
                  משה 144מ מנותק
                  משה 144
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0

                  שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                  נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                  בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                  הרשמה התחברות

                  • התחברות

                  • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                  • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                  • פוסט ראשון
                    פוסט אחרון
                  0
                  • חוקי הפורום
                  • פופולרי
                  • לא נפתר
                  • משתמשים
                  • חיפוש גוגל בפורום
                  • צור קשר