בעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11
-
שלום לכולם! נסיתי לשדרג מווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11 ע"י הורדת הקבצים מהאתר של מייקרוסופט וזה לא עבד. מה יש לעשות?
-
שלום לכולם! נסיתי לשדרג מווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11 ע"י הורדת הקבצים מהאתר של מייקרוסופט וזה לא עבד. מה יש לעשות?
-
@neriah
https://drive.google.com/open?id=1qAdaNxWAPMaDiN2gn-N24KNiLVjajdpF
וינדוס 10 - 1909 - 64Bit - מעודכן ל2/4/2020 להורדה מגוגל דרייב -
@neriah כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
שלום לכולם! נסיתי לשדרג מווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11 ע"י הורדת הקבצים מהאתר של מייקרוסופט וזה לא עבד. מה יש לעשות?
תלוי מה המפרט של המחשב כי אם הוא חלש זה כמו לשים לצב מנוע של מטוס
-
@neriah כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
@K-O-G לא נראה לי שהמפרט חלש... המחשב יחסית מהיר.
תעלה צילום מסך של המפרט
[תכתוב בחיפוש אודות] -
@yoram11 כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
[תכתוב בחיפוש אודות]
לא הבנתי, איך מגיעים למפרט?
-
@neriah כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
@K-O-G לא נראה לי שהמפרט חלש... המחשב יחסית מהיר.
תעלה צילום מסך של המפרט
[תכתוב בחיפוש אודות] -
-
@neriah כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
@dell-0 מה צריך לעשות לאחר ההורדה?
תפעיל את הקובץ שירד כמנהל
ותבחר בשדרוג [כדי שלא ימחק לך כל תוכן המחשב] -
@yoram11 כתב בבעיה | שדרוג ווינדאוס 7 לווינדאוס 10/11:
תפעיל את הקובץ שירד כמנהל
ותבחר בשדרוג [כדי שלא ימחק לך כל תוכן המחשב]אין לי אפשרות להפעיל כמנהל. מה לעשות?
-
-
@שימי-אברך עדיף לך ווינדוס 10, לענ"ד. (ככה בלי סיבוכים יחסית)...
-
@שימי-אברך מה צריך לסמן כאן?

-
@שימי-אברך מה צריך לסמן כאן?

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
