בעיה | להתכתב עם אנשים בצאט פה במתמחים
-
@dell-0 אז תעשו לי ליק!!!!!!!!!!!!!!!!
-
@dell-0 אז תעשו לי ליק!!!!!!!!!!!!!!!!
@סקרן-0 כתב בבעיה | להתכתב עם אנשים בצאט פה במתמחים:
משתמשים בפורום זמן מה, עוזרים לאנשים וצוברים לייקים, ואז זוכים לפריווילגיות כמו צ'אט
חשבתי שהייתי מספיק מובן...

-
@סקרן-0 כתב בבעיה | להתכתב עם אנשים בצאט פה במתמחים:
משתמשים בפורום זמן מה, עוזרים לאנשים וצוברים לייקים, ואז זוכים לפריווילגיות כמו צ'אט
חשבתי שהייתי מספיק מובן...

@סקרן-0 תודה וסליחה
-
@אליעטר
דרך אגב זה כבר לא נכון היום 25 לייקים אינם מספיקים
אני מחזיר את השאלה
כמה מוניטין נדרש ע"מ להשתמש בצ'אט?? -
@yoram11 אין לי מושג אך פעם לא השתמשתי בצ'אט, וגם עשיתי חיפוש בפורום אין משהו על זה חוץ ממה שהבאתי.
-
@אליעטר
דרך אגב זה כבר לא נכון היום 25 לייקים אינם מספיקים
אני מחזיר את השאלה
כמה מוניטין נדרש ע"מ להשתמש בצ'אט?? -
@אליעטר
דרך אגב זה כבר לא נכון היום 25 לייקים אינם מספיקים
אני מחזיר את השאלה
כמה מוניטין נדרש ע"מ להשתמש בצ'אט??@yoram11 כתב בבעיה | להתכתב עם אנשים בצאט פה במתמחים:
@אליעטר
דרך אגב זה כבר לא נכון היום 25 לייקים אינם מספיקים
אני מחזיר את השאלה
כמה מוניטין נדרש ע"מ להשתמש בצ'אט??זה נפתח בד"כ ידני, לפי התרשמות המנהלים.
אתה יכול לפנות בפרטי אליהם - אם אתה חושב שמגיע לך.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות