בקשת מידע | מה זה אומר המספרים הללו במפצל USB לרכב?
-
@dfhzrhree כתב בבקשת מידע | מה זה אומר המספרים הללו במפצל USB לרכב?:
@בן-דוד (להבנתי) ככל ותשתמש במכשירים שנטענים ב5 וולט, שזה אומר טלפונים כשרים/פשוטים יחסית, תקבל 3 אמפר.
שזה כמובן יותר מידי לרוב הכשרים
-
@מנחמן כתב בבקשת מידע | מה זה אומר המספרים הללו במפצל USB לרכב?:
@dfhzrhree כתב בבקשת מידע | מה זה אומר המספרים הללו במפצל USB לרכב?:
@בן-דוד (להבנתי) ככל ותשתמש במכשירים שנטענים ב5 וולט, שזה אומר טלפונים כשרים/פשוטים יחסית, תקבל 3 אמפר.
שזה כמובן יותר מידי לרוב הכשרים
יותר מידי עד כדי סיכון למכשיר? או שיש הגנה לענין זה
-
@בן-דוד כתב בבקשת מידע | מה זה אומר המספרים הללו במפצל USB לרכב?:
יותר מידי עד כדי סיכון למכשיר? או שיש הגנה לענין זה
קשה לי להאמין שמכשיר יכול להתקלקל מזה יש מכשיר שמודד במטען מתח וזרם וכו' ולאותו מטען עם אתו חוט כל מכשיר מושך כמה שהוא יכול למשוך אפי שהמטען יכול לתת 3.1 אמפר מכשירים בודדים מגיעים לאמפר אחד
-
@יצחק-e זו מריבה ידועה בין הלקוחות למעבדות האחריות! הלקוחות לא מאמינים שהטענה באמפר גבוה הורס את המכשיר (כמובן בנגנים או פלאפונים כשרים) או אטובוס, אבל זה באמת הורס יצא לי המווון פעמים לקבל מכשירים לתיקון אחרי שהטעינו אותו באוטובוס או באמפר גבוה, אבל באמת גם אם תטעין את המכשיר באמפר גבוה לא תראה כלום כי זה בתוך הבטריה, ולפעמים זה גם יכול להרוס שנאי במכשיר עצמו, אבל זה הורס וודאי לפעמים רק אחרי תקופה ארוכה אתה תראה ולפעמים גן אחרי תקופה קצרה!!
למי שלא מאמין בזה שיענה לי למה יש שנאים?? (חוץ מלהמיר מ AC ל DC למי שמבין) למשל לחלק מכשירים יש שנאי מיוחד!! וגם מכשירי אלקטרוניקה קטנים חייבים אמפר אחד ומעל זה זה יהרוס באיטיות!! -
@שוקי-סגל
לגבי אוטובוס - השאלה כמה וולט הוא נותן בפועל, מניח שזה יותר חשוב מכמה אמפר, לא?
אך לעצם הענין, יש בזה חוסר בהירות רב, מה הגבול? 0.7/1/2/2.4/3?
ברור שאין תשובה אבסולוטית, אך בשטח האפור הזה נופלים רוב המשתמשים המודעים...
(מעבר לכך שקצת קשה להשיג מטעני 1 אמפר לשימושים מסוימים) -
הברה חשובה @dfhzrhree שואל טוב לגבי אוטובוס, אולי יש כאלה שיחלקו עלי, אבל העמדה שלי היא:
הטעינה באוטובוס מזיקה לרוב המכשירים!!
גם בגלל שזה בדרך כלל אמפר גבוה וגם ואולי החשוב יותר הוא:
שבאוטובוס החשמל לא יציב!!
כל המכשירים נטענים ע''י ראש שזה בעצם שנאי שהוא ממיר את החשמל מ AC שזה החשמל המיוצר, והוא לא חשמל יציב יש לפעמים זרם יותר חזק ולפעמים יותר חלש ולפעמים זה מפסיק לשנייה בקיצור לא יציב,
ל DC שזה בעצם חשמל יציב עם וואט מסוים עם אמפר מסוים. ובאוטובוס גם אם זה 2 אמפר זה חשמל לא יציב גם אם יש לו שנאי!!!
מקווה שהובנתי! -
@dfhzrhree אני לא אמרתי שבעיקרון יש זרם ישיר באוטובוס, אלא שלמעשה הוא לא יציב!! או וואט גבוה לא רק אמפר ראש רגיל אפילו 3 אמפר הוא 5 וואט!
ואתה צודק שכתבתי פה על עוד דברים כי סתם הסברתי באופן פיראטי מה השנאי עושה בכללי וכו' אבל תודה בכל אופן -
@שוקי-סגל דייקתי את דבריך, זרם יכול להיות יציב בלי תלות האם זה AC או DC.
לגבי אוטובוס אני מניח שלא השקיעו שם ברכיבים + השערה שלא שמו שנאי על כל שקע טעינה אלא משהו גלובלי יותר, וזה לא מדי מדויק, בכל זאת יש הבדל בין צרכן אחד, לבין 62 צרכנים...