בירור | בירור בלוטוס
-
מישהו יודע אם אפשר עובד ביאנג בלוטוס 5.2 באוזניות
זה ממש חשוב לי -
מישהו יודע אם אפשר עובד ביאנג בלוטוס 5.2 באוזניות
זה ממש חשוב לי@הכהן-הגדול כתב בבירור | בירור בלוטוס:
מישהו יודע אם אפשר עובד ביאנג בלוטוס 5.2 באוזניות
זה ממש חשוב לילא הבנתי אתה רוצה לדעת אם יעבוד לך אוזניות בלוטוס 5.2 על היאנג שלך?
איזה יאנג? -
מישהו יודע אם אפשר עובד ביאנג בלוטוס 5.2 באוזניות
זה ממש חשוב לי@הכהן-הגדול יש לי אוזניות גי בי אל בלוטוס 5.2 ועובד לי מצויין (GBL T230 ) במוזיקה
אבל בשיחות לפעמים זה מתנתק לי אחרי שתי דקות ולפעמים לא
לא יודע במה זה תלוי (נראה לי שאם אני מדבר ולא רק שומע זה לא מתנתק)
יש לי יאנג S10 -
מישהו יודע אם אפשר עובד ביאנג בלוטוס 5.2 באוזניות
זה ממש חשוב לי@הכהן-הגדול היה דיבור פה בפורום בעבר שבאירפודס פרו (האוזניות של אפל) עושה בעיות מתנתק וכדו. תברר לפני כל סוג שאתה קונה שבאמת יתאים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות