שאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK
-
@יאיר-שי כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
@משה-144 יש עניין? כי זה נראה שכן הצליח, הוא כתב 'finished'
רגיל הפלט הוא שהנעילה נפתחה, לא סתם אוקיי
-
@משה-144 ניסיתי fastboot flashing unlock, אותה תגובה....
איך אני יכול לבדוק באמת אם הבוטלואדר נעול או פתוח? ואיך עוד אפשר לפתוח אותו? -
-
-
@יאיר-שי עדיף mtk client בלינוקס
@זונדל-גרנד יש אותו בלינוקס של mAid? ואם כן איך אני משתמש בו לפתיחת בוטלואדר ולהפלשת הבוט? (או שאת ההפלשה עדיף ב- adb?)
-
@זונדל-גרנד יש אותו בלינוקס של mAid? ואם כן איך אני משתמש בו לפתיחת בוטלואדר ולהפלשת הבוט? (או שאת ההפלשה עדיף ב- adb?)
@יאיר-שי כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
@זונדל-גרנד יש אותו בלינוקס של mAid? ואם כן איך אני משתמש בו לפתיחת בוטלואדר ולהפלשת הבוט? (או שאת ההפלשה עדיף ב- adb?)
-
@זונדל-גרנד יש אותו בלינוקס של mAid? ואם כן איך אני משתמש בו לפתיחת בוטלואדר ולהפלשת הבוט? (או שאת ההפלשה עדיף ב- adb?)
@יאיר-שי @הנני-העני לא זה iso בפ''ע תחפש בגוגל mtk client ומתוך הדף של גיטהב יש שם קישור להורדה של קובץ iso
-
@יאיר-שי @הנני-העני לא זה iso בפ''ע תחפש בגוגל mtk client ומתוך הדף של גיטהב יש שם קישור להורדה של קובץ iso
-
@יאיר-שי @הנני-העני לא זה iso בפ''ע תחפש בגוגל mtk client ומתוך הדף של גיטהב יש שם קישור להורדה של קובץ iso
@זונדל-גרנד כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
@יאיר-שי @הנני-העני לא זה iso בפ''ע תחפש בגוגל mtk client ומתוך הדף של גיטהב יש שם קישור להורדה של קובץ iso
צריך גם התקנה של פייתון וPIP. לא?
-
@הנני-העני מה יעזור בקובץ ISO? הוא רוצה את זה בלינוקס!!!
-
@הנני-העני מה יעזור בקובץ ISO? הוא רוצה את זה בלינוקס!!!
@שוקי-סגל כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
@הנני-העני מה יעזור בקובץ ISO? הוא רוצה את זה בלינוקס!!!
כתיב התם: Use Re LiveDVD (everything ready to go, based on Ubuntu

-
@הנני-העני מה יעזור בקובץ ISO? הוא רוצה את זה בלינוקס!!!
-
@זונדל-גרנד כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
@יאיר-שי @הנני-העני לא זה iso בפ''ע תחפש בגוגל mtk client ומתוך הדף של גיטהב יש שם קישור להורדה של קובץ iso
צריך גם התקנה של פייתון וPIP. לא?
-
@יאיר-שי @הנני-העני לא זה iso בפ''ע תחפש בגוגל mtk client ומתוך הדף של גיטהב יש שם קישור להורדה של קובץ iso
@זונדל-גרנד כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
@יאיר-שי @הנני-העני לא זה iso בפ''ע תחפש בגוגל mtk client ומתוך הדף של גיטהב יש שם קישור להורדה של קובץ iso
לעשות שם את אותם פקודות מהטרמינל?
מה שונה בלינוקס הזה? -
@זונדל-גרנד כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
@יאיר-שי @הנני-העני לא זה iso בפ''ע תחפש בגוגל mtk client ומתוך הדף של גיטהב יש שם קישור להורדה של קובץ iso
לעשות שם את אותם פקודות מהטרמינל?
מה שונה בלינוקס הזה? -
@יאיר-שי שם זה לא פקודות זה תוכנה בתצוגה גרפית. והרבה יותר נוח בלי בעיות של דריוורים
@זונדל-גרנד הסתבכתי....

מה זה ה- mtk client? לינוקס? תוכנה?
ואיך אני משתמש בה כדי לפתוח בוטלואדר ולצרוב בוט? -
@זונדל-גרנד הסתבכתי....

מה זה ה- mtk client? לינוקס? תוכנה?
ואיך אני משתמש בה כדי לפתוח בוטלואדר ולצרוב בוט? -
@יאיר-שי זו תוכנה ל MTK היא גם לווינדוס וגם ללינוקס וכו' דרכה אתה יכול גם לפתוח בוטלאנדר אבל לי אין ניסיון איתה!
-
@שוקי-סגל ורק בלינוקס לא יהיה לי בעיות דרייברים, נכון?
יש לך מושג איפה אני יכול להשיג אותה ללינוקס?
ו @זונדל-גרנד אולי יודע איך משתמשים איתה? -
@יאיר-שי
@הנני-העני כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:@זונדל-גרנד כתב בשאלה | בקשר למדריך רוט ב MTK:
mtk client
https://github.com/bkerler/mtkclient
https://www.androidfilehost.com/?fid=15664248565197184488אני ניסיתי להוריד דרך מירור ולא הצלחתי אז תנסה באפשרות השניה שהיא חסומה לי בנטפרי!
עריכה: בסוף הצליח לי בקישור השני נראה לי, דרך מירור!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות