המלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי
-
בס"ד
תוכלו לשאול כל מה שאתם צריכים לדעת, אפי' קודים של תיכנות, ובקשת תמונות...
תוכלו לתרגם את התוצאה במהירות ובלי טירחה!תוכלו למצוא זאת גם בערוץ שלי:
https://t.me/s/GameStationAndroid

הורדה:
com.GameStationUA.SmartAnimalsPersonalProfessors - Firebase.apk -
בס"ד
תוכלו לשאול כל מה שאתם צריכים לדעת, אפי' קודים של תיכנות, ובקשת תמונות...
תוכלו לתרגם את התוצאה במהירות ובלי טירחה!תוכלו למצוא זאת גם בערוץ שלי:
https://t.me/s/GameStationAndroid

הורדה:
com.GameStationUA.SmartAnimalsPersonalProfessors - Firebase.apk -
@Yeshivisher מה המקור?
@מישהו12 openAI
האפליקציה שלי.
-
@מישהו12 openAI
האפליקציה שלי.
-
@Yeshivisher יפה מאוד. JAVA\KOTLIN\ או קודולר ודומיו?
@מישהו12 אני מתעסק בעיקר עם unity + html5
מתעסק גם עם PHP, אני שוקל לפתוח רשת חברתית יהודית, כרגע אני מאוד עסוק.
אולי לפלטפורמות שלי אוסיף צ'אטים, אשקול מה לעשות...
-
בס"ד
תוכלו לשאול כל מה שאתם צריכים לדעת, אפי' קודים של תיכנות, ובקשת תמונות...
תוכלו לתרגם את התוצאה במהירות ובלי טירחה!תוכלו למצוא זאת גם בערוץ שלי:
https://t.me/s/GameStationAndroid

הורדה:
com.GameStationUA.SmartAnimalsPersonalProfessors - Firebase.apk@Yeshivisher זקוק לרשת?
-
@Yeshivisher זקוק לרשת?
@מראה-יעקב בוודאי, זה מקושר עם API
-
Y Yeshivisher התייחס לנושא זה ב
-
@כ-ק זה עם API נמוך עד 33 (הכי עדכני)
תבדוק, אם לא טוב, אולי אנסה להוריד API, או שתאמר לי איזה אנדרואיד יש לך ואבדוק איזה API יתאים לך.
-
@מישהו12 אני מתעסק בעיקר עם unity + html5
מתעסק גם עם PHP, אני שוקל לפתוח רשת חברתית יהודית, כרגע אני מאוד עסוק.
אולי לפלטפורמות שלי אוסיף צ'אטים, אשקול מה לעשות...
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@מישהו12 אני מתעסק בעיקר עם unity + html5
מתעסק גם עם PHP, אני שוקל לפתוח רשת חברתית יהודית, כרגע אני מאוד עסוק.
אולי לפלטפורמות שלי אוסיף צ'אטים, אשקול מה לעשות...
באיזה שפה כתובה האפליקציה עצמה?
-
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@מישהו12 אני מתעסק בעיקר עם unity + html5
מתעסק גם עם PHP, אני שוקל לפתוח רשת חברתית יהודית, כרגע אני מאוד עסוק.
אולי לפלטפורמות שלי אוסיף צ'אטים, אשקול מה לעשות...
באיזה שפה כתובה האפליקציה עצמה?
@מישהו12 UNITY JAVA
-
@כ-ק זה עם API נמוך עד 33 (הכי עדכני)
תבדוק, אם לא טוב, אולי אנסה להוריד API, או שתאמר לי איזה אנדרואיד יש לך ואבדוק איזה API יתאים לך.
@Yeshivisher
נראה לי שיש לי android 4.4.2 -
@מישהו12 UNITY JAVA
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@מישהו12 UNITY JAVA
חשבתי שאפשר בunity לכתוב רק ב סי שארפ
-
@Yeshivisher
נראה לי שיש לי android 4.4.2 -
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@מישהו12 UNITY JAVA
חשבתי שאפשר בunity לכתוב רק ב סי שארפ
@זונדל כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@Yeshivisher כתב בהמלצה | בינה מלאכותית - הפרופסור האישי:
@מישהו12 UNITY JAVA
חשבתי שאפשר בunity לכתוב רק ב סי שארפ


-
@Yeshivisher
נראה לי שיש לי android 4.4.2@כ-ק לא נראה לי שמתאים לך, זה מאוד ישן... לא חושב?!
-
Y Yeshivisher התייחס לנושא זה ב
-
Y Yeshivisher התייחס לנושא זה ב
-
@Yeshivisher התקנתי אימולטר, הורדתי אתה אפליקציה שלך והתקנתי, מה עכשיו?
זה מה שאני רואה:

-
@Yeshivisher התקנתי אימולטר, הורדתי אתה אפליקציה שלך והתקנתי, מה עכשיו?
זה מה שאני רואה:

@שלום-עולם תפעיל אותה:

תלחץ על "ask"
תבחר פרופסור, תתחיל לדבר איתו (במקום לטוס לאמריקה)
- יש לך למעלה בצד שמאל "צלמית" (אייקון) של תרגום, תכתוב מה שאתה רוצה, ותתרגם אותו לאנגלית ותעתיק את הטקסט המתורגם
- תחזור לעמוד של הפרופסורים (למעלה בצד שמאל באייקון)
*תדביק לפרופסור, וכשתקבל תשובה, תוכל להעתיק ולהדביק שוב ולתרגם, וגם תוכל לשמוע את הטקסט (יש לך כפתור פליי)
אקווה שזה יועיל לך...
אם יש שאלות נוספות, אשמח לענות. -
@שלום-עולם תפעיל אותה:

תלחץ על "ask"
תבחר פרופסור, תתחיל לדבר איתו (במקום לטוס לאמריקה)
- יש לך למעלה בצד שמאל "צלמית" (אייקון) של תרגום, תכתוב מה שאתה רוצה, ותתרגם אותו לאנגלית ותעתיק את הטקסט המתורגם
- תחזור לעמוד של הפרופסורים (למעלה בצד שמאל באייקון)
*תדביק לפרופסור, וכשתקבל תשובה, תוכל להעתיק ולהדביק שוב ולתרגם, וגם תוכל לשמוע את הטקסט (יש לך כפתור פליי)
אקווה שזה יועיל לך...
אם יש שאלות נוספות, אשמח לענות.@Yeshivisher לחצתי על האייקון שצילמת, ואני לא רואה כלום.
רק חלון כמו שהבאתי מקודם, אבל ריק. -
@שלום-עולם תפעיל אותה:

תלחץ על "ask"
תבחר פרופסור, תתחיל לדבר איתו (במקום לטוס לאמריקה)
- יש לך למעלה בצד שמאל "צלמית" (אייקון) של תרגום, תכתוב מה שאתה רוצה, ותתרגם אותו לאנגלית ותעתיק את הטקסט המתורגם
- תחזור לעמוד של הפרופסורים (למעלה בצד שמאל באייקון)
*תדביק לפרופסור, וכשתקבל תשובה, תוכל להעתיק ולהדביק שוב ולתרגם, וגם תוכל לשמוע את הטקסט (יש לך כפתור פליי)
אקווה שזה יועיל לך...
אם יש שאלות נוספות, אשמח לענות.@Yeshivisher גם אני ניסיתי דרך אמולטור, ניסיתי דרך WSA ולחצתי על ask ואני רואה מסך ריק (אגב יש פווול פרסומות, בערך כל לחיצה)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
