בקשה | משחקים לנוקיה 225
-
@אני-4 שלום לך וברוך הבא לפורום.
לפני שאתה פותח אשכול חשוב מאוד לעבור על החוקים של הפורום:
https://mitmachim.top/topic/5489/חוקי-פורום-מתמחים-טופ-חובה-לקרוא/1לגבי השאלה שלך עיין כאן:
https://mitmachim.top/topic/49201/הודעה-הבהרה-בנוגע-לקבצים-המועלים-לפורום?_=1680093277407המשך גלישה נעימה.
-
@אני-4 ועוד לגבי השאלה שלך בחיפוש מהיר שתעשה תגלה שיש עוד בערך שלושים פעם ששאלו את השאלה הזאת והתשובה היא שא"א להתקין ב215 וב225 שום יישום שלא הגיע עם הטלפון (חוץ מסנייק שיש בגירסאות מסוימות)
@מומי-ארזי כתב בבקשה | משחקים לנוקיה 225:
(חוץ מסנייק שיש בגירסאות מסוימות)
גם אותו אי אפשר להתקין, הוא פשוט מובנה בגרסא המקורית של נוקיה
-
@מומי-ארזי כתב בבקשה | משחקים לנוקיה 225:
(חוץ מסנייק שיש בגירסאות מסוימות)
גם אותו אי אפשר להתקין, הוא פשוט מובנה בגרסא המקורית של נוקיה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות