בקשה | מישהו יודע אם קים גוגל כרום שחוסך בסוללה לנידיים שמעתי שיצא משהו אבל אני לא מוצא אותו
-
@ZXCVBNM יש משהו שהם פיתחו שהם טוענים שחוסך במשאבים ויש דרך להפעיל אותו בכרום הרגיל אבל זה לא כרום עם גרסה אחרת
-
@ZXCVBNM יש משהו שהם פיתחו שהם טוענים שחוסך במשאבים ויש דרך להפעיל אותו בכרום הרגיל אבל זה לא כרום עם גרסה אחרת
-
@ZXCVBNM כן ידוע https://mitmachim.top/topic/21363/כרום-לוקח-הרבה-ממשאבי-המחשב/7
https://mitmachim.top/topic/28271/מדריך-איך-לאתר-ולנטרל-תוספים-זוללי-משאבים-בדפדפן-גוגל-כרום
https://mitmachim.top/topic/28246/בקשה-השבתת-חלונות-בכרום
עוד לא מצאתי את מה שאמרתי לך אני ימצא אני ישלח לךעריכה: https://mitmachim.top/topic/51870/שיתוף-כרום-בדיאטת-ראם-הקץ-לזלילת-הזכרון-של-המחשב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות