עזרה | תיקון מכשיר unihertz jelly 2 מHardBrick
-
@הנני-העני איך העברת את הלינוקס של mtk client לעברית?
@יאיר-שי כתב בעזרה | תיקון מכשיר unihertz jelly 2 מHardBrick:
@הנני-העני איך העברת את הלינוקס של mtk client לעברית?
@ישיביש תרגם אותו באמצעות lens וכדו'. זה לא אני.
-
@יאיר-שי כתב בעזרה | תיקון מכשיר unihertz jelly 2 מHardBrick:
@הנני-העני איך העברת את הלינוקס של mtk client לעברית?
@ישיביש תרגם אותו באמצעות lens וכדו'. זה לא אני.
@הנני-העני מאיפה השגת אותו מתורגם?
-
@הנני-העני מאיפה השגת אותו מתורגם?
@יאיר-שי כתב בעזרה | תיקון מכשיר unihertz jelly 2 מHardBrick:
@הנני-העני מאיפה השגת אותו מתורגם?
לא הבנת , אין את זה מתורגם. הוא לקח את הצילו"מ שלי והעלה אותו לתוכנה שמתרגמת. זה תרגום לתמונה שהעליתי ותו לא.
-
@יאיר-שי כתב בעזרה | תיקון מכשיר unihertz jelly 2 מHardBrick:
@הנני-העני מאיפה השגת אותו מתורגם?
לא הבנת , אין את זה מתורגם. הוא לקח את הצילו"מ שלי והעלה אותו לתוכנה שמתרגמת. זה תרגום לתמונה שהעליתי ותו לא.
-
@יאיר-שי כתב בעזרה | תיקון מכשיר unihertz jelly 2 מHardBrick:
@הנני-העני Sorry, תוכל להסביר לי איך משתמשים בו? אני צריך לפתוח בוטלואדר ולצרוב בוט.
לא כאן. פתח נושא חדש.
-
אוקי , אז כעת ניצב בפני 3 אופציות:
- sp\תוכנה של משה144 בלי סוללה
- לינוקס
- mtk client
נראה לי שאלך לפי הסדר הזה.
בעזה"י הכל ילך חלק עם הסרת הסוללה , אך אם ח"ו לא , אעלה תמונות לכאן.
אפתח עם שאלה ראשונה: במדריך שמה אני צריך להתקדם עד לשלב 12?
ואז לחבר המכשיר לsp או להחזיר את כל החתיכות ללא הסוללה? מה כוונתכם?
הנה , נתקעתי כבר בשלב 3:

אצליהם במדריך :

אצליהם הכבל ארוך אצלי קצר ואצליהם זה נראה אחרת הלוח אם משלי. אצלי הכל מכוסה במסך מתכת.
מה לעשות?
(דרך אגב , הפלסטיק הכי שמאלי אצליהם הוא סתם שם , כך נראה לי..)@הנני-העני איך פתחת את זה?
-
@הנני-העני איך פתחת את זה?
-
@הנני-העני את המכשיר
כן
אתה יודע איך פותחים אותו? -
@הנני-העני את המכשיר
כן
אתה יודע איך פותחים אותו?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות