דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בקשה | החלפת גרסת אנדרואיד

בקשה | החלפת גרסת אנדרואיד

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
34 פוסטים 7 כותבים 2.2k צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י יוסי נ

    @א-מ-ל ואיך אני מחליף גרסא בלי שדרוג ליותר טוב

    א מנותק
    א מנותק
    א.מ.ל.
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @יוסי-נ
    משיג את הגירסה של המכשיר הזה
    לא יודע מאיפה

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • י יוסי נ

      @א-מ-ל ואיך אני מחליף גרסא בלי שדרוג ליותר טוב

      ש מנותק
      ש מנותק
      שוקי סגל
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוקי סגל
      #10

      @יוסי-נ איזה נגן??

      י תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה מנותק
        ה מנותק
        היכל
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        גם אני מצטרף לבקשה לדעת איך עורכים את האפליקציה של ההגדרות
        בתודה מראש

        י ש 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • ש שוקי סגל

          @יוסי-נ איזה נגן??

          י מנותק
          י מנותק
          יוסי נ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @שוקי-סגל https://he.aliexpress.com/item/1005004430803356.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.17.7aae586aaWtR9x&gatewayAdapt=glo2isr זה הנגן

          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יוסי נ

            @שוקי-סגל https://he.aliexpress.com/item/1005004430803356.html?spm=a2g0o.order_list.order_list_main.17.7aae586aaWtR9x&gatewayAdapt=glo2isr זה הנגן

            ש מנותק
            ש מנותק
            שוקי סגל
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @יוסי-נ תנסה לבקש מהמוכר את הגרסה!

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • ש שוקי סגל

              @יוסי-נ תנסה לבקש מהמוכר את הגרסה!

              י מנותק
              י מנותק
              יוסי נ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי נ
              #14

              @שוקי-סגל יש לי את הגרסא שלו מותקנת הוא מביא את זה עם כמה הגדרות מוסתורות [א"א להחליף לגרסה אחרת וזה חיב להיות מותאם למכשיר הזה ?]

              י ש 2 תגובות תגובה אחרונה
              0
              • י יוסי נ

                @שוקי-סגל יש לי את הגרסא שלו מותקנת הוא מביא את זה עם כמה הגדרות מוסתורות [א"א להחליף לגרסה אחרת וזה חיב להיות מותאם למכשיר הזה ?]

                י מנותק
                י מנותק
                יוסי נ
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15
                פוסט זה נמחק!
                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יוסי נ

                  @שוקי-סגל יש לי את הגרסא שלו מותקנת הוא מביא את זה עם כמה הגדרות מוסתורות [א"א להחליף לגרסה אחרת וזה חיב להיות מותאם למכשיר הזה ?]

                  ש מנותק
                  ש מנותק
                  שוקי סגל
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוקי סגל
                  #16

                  @יוסי-נ אם זה אנדרואיד 4.4.2 תנסה את ההגדרות האלה:
                  הגדרות.apk

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • ש שוקי סגל

                    @יוסי-נ אם זה אנדרואיד 4.4.2 תנסה את ההגדרות האלה:
                    הגדרות.apk

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יוסי נ
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @שוקי-סגל סליחה ששיגעתי אותך אחי אבל הקישור לא עובד ורציתי לדעת אם יש גרסא שתתאים לי 4.4.2 לא של היצרן

                    ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • י יוסי נ

                      @שוקי-סגל סליחה ששיגעתי אותך אחי אבל הקישור לא עובד ורציתי לדעת אם יש גרסא שתתאים לי 4.4.2 לא של היצרן

                      ש מנותק
                      ש מנותק
                      שוקי סגל
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @יוסי-נ זה לא גרסה אבל זה הגדרות שיוסיפו לך!
                      שאלה: בנגן הזה בWIFI חסום או משהו אחר?
                      קישור תקין:הגדרות.apk

                      י תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ש שוקי סגל

                        @יוסי-נ זה לא גרסה אבל זה הגדרות שיוסיפו לך!
                        שאלה: בנגן הזה בWIFI חסום או משהו אחר?
                        קישור תקין:הגדרות.apk

                        י מנותק
                        י מנותק
                        יוסי נ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @שוקי-סגל לא חסום וויפי

                        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יוסי נ

                          @שוקי-סגל לא חסום וויפי

                          ש מנותק
                          ש מנותק
                          שוקי סגל
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי שוקי סגל
                          #20

                          @יוסי-נ אז קח ערכתי להגדרות ללא WIFI משום שאני לא עוזר להגיע לוויפי

                          25802 י 2 תגובות תגובה אחרונה
                          1
                          • ש שוקי סגל

                            @יוסי-נ אז קח ערכתי להגדרות ללא WIFI משום שאני לא עוזר להגיע לוויפי

                            25802 מנותק
                            25802 מנותק
                            2580
                            מדריכים
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @שוקי-סגל בדרך כלללא יעזור להתקין סתם ככה דרך המתקין חבילות כי זה אפליקציית מערכת

                            בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

                            י ש 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • 25802 2580

                              @שוקי-סגל בדרך כלללא יעזור להתקין סתם ככה דרך המתקין חבילות כי זה אפליקציית מערכת

                              י מנותק
                              י מנותק
                              יוסי נ
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @2580 דווקא כן עזר לי התקנתי את הקודם ועזר ואבטחה רק אח"כ ראיתי שזה חסר וויפי אבל הוא שלך גם מלא

                              25802 תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י יוסי נ

                                @2580 דווקא כן עזר לי התקנתי את הקודם ועזר ואבטחה רק אח"כ ראיתי שזה חסר וויפי אבל הוא שלך גם מלא

                                25802 מנותק
                                25802 מנותק
                                2580
                                מדריכים
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי 2580
                                #23

                                @יוסי-נ אולי כי זה רק עדכון או ש @שוקי-סגל יסביר לנו

                                בקרו - https://yo-2580.github.io/profile2580/

                                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ש שוקי סגל

                                  @יוסי-נ אז קח ערכתי להגדרות ללא WIFI משום שאני לא עוזר להגיע לוויפי

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יוסי נ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  @שוקי-סגל תודה רבה אחי עזרת לי מאוד 👍 👍 👍 👍 👍 👍 👍

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • 25802 2580

                                    @יוסי-נ אולי כי זה רק עדכון או ש @שוקי-סגל יסביר לנו

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יוסי נ
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @2580 כן זה עשה לי עדכון

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • 25802 2580

                                      @שוקי-סגל בדרך כלללא יעזור להתקין סתם ככה דרך המתקין חבילות כי זה אפליקציית מערכת

                                      ש מנותק
                                      ש מנותק
                                      שוקי סגל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #26

                                      @2580 דווקא כן יעזור בגלל שזה אנדרואיד 4 ומ 5 באמת לא עוזר ונכון זה רק עדכון כל כיבוי זה ימחק אבל אפשר לעשות רוט ולהתקין לסיסטם.
                                      @יוסי-נ הקודם היה בלי WIFI בגלל שאני לא עוזר להגיע לוויפי ולכן שאלתי אותך! ואם תירצה להתקין באופן שישאר תמיד אני יוכל לעזור לך!!

                                      י 25802 3 תגובות תגובה אחרונה
                                      2
                                      • ש שוקי סגל

                                        @2580 דווקא כן יעזור בגלל שזה אנדרואיד 4 ומ 5 באמת לא עוזר ונכון זה רק עדכון כל כיבוי זה ימחק אבל אפשר לעשות רוט ולהתקין לסיסטם.
                                        @יוסי-נ הקודם היה בלי WIFI בגלל שאני לא עוזר להגיע לוויפי ולכן שאלתי אותך! ואם תירצה להתקין באופן שישאר תמיד אני יוכל לעזור לך!!

                                        י מנותק
                                        י מנותק
                                        יוסי נ
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        @שוקי-סגל כתב בבקשה | החלפת גרסת אנדרואיד:

                                        ואם תירצה להתקין באופן שישאר תמיד אני יוכל לעזור לך!!

                                        מה הכוונה

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ש שוקי סגל

                                          @2580 דווקא כן יעזור בגלל שזה אנדרואיד 4 ומ 5 באמת לא עוזר ונכון זה רק עדכון כל כיבוי זה ימחק אבל אפשר לעשות רוט ולהתקין לסיסטם.
                                          @יוסי-נ הקודם היה בלי WIFI בגלל שאני לא עוזר להגיע לוויפי ולכן שאלתי אותך! ואם תירצה להתקין באופן שישאר תמיד אני יוכל לעזור לך!!

                                          י מנותק
                                          י מנותק
                                          יוסי נ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי נ
                                          #28

                                          @שוקי-סגל והתקנתי במכשיר קינגורוט והוא רושם שיש רוט איך אני שם אותו בסיסטם

                                          ש תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר