בקשה | החלפת גרסת אנדרואיד
-
-
@שוקי-סגל יש לי את הגרסא שלו מותקנת הוא מביא את זה עם כמה הגדרות מוסתורות [א"א להחליף לגרסה אחרת וזה חיב להיות מותאם למכשיר הזה ?]
-
@שוקי-סגל יש לי את הגרסא שלו מותקנת הוא מביא את זה עם כמה הגדרות מוסתורות [א"א להחליף לגרסה אחרת וזה חיב להיות מותאם למכשיר הזה ?]
-
@יוסי-נ אם זה אנדרואיד 4.4.2 תנסה את ההגדרות האלה:
הגדרות.apk -
@שוקי-סגל סליחה ששיגעתי אותך אחי אבל הקישור לא עובד ורציתי לדעת אם יש גרסא שתתאים לי 4.4.2 לא של היצרן
-
@יוסי-נ זה לא גרסה אבל זה הגדרות שיוסיפו לך!
שאלה: בנגן הזה בWIFI חסום או משהו אחר?
קישור תקין:הגדרות.apk -
@2580 דווקא כן עזר לי התקנתי את הקודם ועזר ואבטחה רק אח"כ ראיתי שזה חסר וויפי אבל הוא שלך גם מלא
-
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות