שיתוף | אדובי מוציאה תוכנה חדשה...
-
-
@מיגו-להוציא אדובי הוציאה או תוציא?
-
@מיגו-להוציא אדובי הוציאה או תוציא?
-
@בין-אדם-לחבירו כפי הנראה הוציאה גרסת בטא רק לרשומים
@צדיק-0 כתב בשיתוף | אדובי מוציאה תוכנה חדשה...:
@בין-אדם-לחבירו כפי הנראה הוציאה גרסת בטא רק לרשומים
יש תאריך מתי היא תוציא? או שלא ידוע
-
@מיגו-להוציא אדובי הוציאה או תוציא?
@בין-אדם-לחבירו כתב בשיתוף | אדובי מוציאה תוכנה חדשה...:
@מיגו-להוציא אדובי הוציאה או תוציא?
עוד לא , בקרוב
-
@דנבו
אם אפשר מקור, יעזור מאוד.
ותשנה את הכותרת לשיתוף.@יעקב-אליעזר כתב בשיתוף | אדובי מוציאה תוכנה חדשה...:
@דנבו
אם אפשר מקור, יעזור מאוד.
ותשנה את הכותרת לשיתוף.https://www.adobe.com/sensei/generative-ai/firefly.html
כאן אפשר לבקש גישה:
-
@יעקב-אליעזר כתב בשיתוף | אדובי מוציאה תוכנה חדשה...:
@דנבו
אם אפשר מקור, יעזור מאוד.
ותשנה את הכותרת לשיתוף.https://www.adobe.com/sensei/generative-ai/firefly.html
כאן אפשר לבקש גישה:
-
@צדיק-0 כתב בשיתוף | אדובי מוציאה תוכנה חדשה...:
@NH-LOCAL יכול להיות תוכנה מבוססת רשת
(יותר מתאים לאדובי)נראה שאתה צודק. לפי האמור בקישור המצורף, היכולות של הבינה המלאכותית צפויים להשתלב בפוטושופ, פרימייר, ועוד.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות