דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. אפליקציות להורדה
  4. המלצה | רדיו שמח - מוזיקה יהודית ללא הפסקה + מערכת דשי"ם :)

המלצה | רדיו שמח - מוזיקה יהודית ללא הפסקה + מערכת דשי"ם :)

מתוזמן נעוץ נעול הועבר אפליקציות להורדה
41 פוסטים 11 כותבים 2.3k צפיות 8 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה החפץ בעילום שם 0

    @Yeshivisher אני לא יודע, אבל אני יודע שיש פלאפונים של תומך כשר ויש רדיו (צריך לחבר אוזניות) וזה ללא חיבור לאינטרנט

    Y מנותק
    Y מנותק
    Yeshivisher
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי Yeshivisher
    #24

    @החפץ-בעילום-שם-0 הבנתי, זה לא על אותו רעיון בקיצר... זה בלי תדרים

    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • Y Yeshivisher

      @החפץ-בעילום-שם-0 הבנתי, זה לא על אותו רעיון בקיצר... זה בלי תדרים

      ה מנותק
      ה מנותק
      החפץ בעילום שם 0
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #25

      @Yeshivisher כתב בהמלצה | רדיו שמח - מוזיקה יהודית ללא הפסקה + מערכת דשי"ם 🙂:

      @החפץ-בעילום-שם-0 הבנתי, זה לא על אותו רעיון בקיצר... זה בלי תדרים

      אני לא מבין בזה, לכן שאלתי אם זה דורש אינטרנט.

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה הברסלברי

        פוסט זה נמחק!

        Y מנותק
        Y מנותק
        Yeshivisher
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #26

        @הברסלברי בס"ד

        התחלתי להבין 🤦

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • Y Yeshivisher

          בס"ד

          מוזיקה יהודית, שידורי רדיו איכותיים 🙂

          מערכת דשי"ם...

          מוזיקה מזרחית וחסידית...

          האזנה עריבה...

          תוכלו למצוא זאת גם בערוץ שלי:
          https://t.me/s/GameStationAndroid

          icon.png
          3.png 2.png 1.png
          הורדה בעיברית:
          he.GameStationUA.RadioSameach - Firebase.apk

          זונדלז מנותק
          זונדלז מנותק
          זונדל
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי זונדל
          #27

          @Yeshivisher אתה מזרים מוזיקה מפלטפורמות אחרות או שאתה זה שיוצר גם את ההשמעה?

          https://www.buymeacoffee.com/zundel

          Y תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • זונדלז זונדל

            @Yeshivisher אתה מזרים מוזיקה מפלטפורמות אחרות או שאתה זה שיוצר גם את ההשמעה?

            Y מנותק
            Y מנותק
            Yeshivisher
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #28

            @זונדל חבר שלי יוצר את ההשמעה, אני בניתי עבורו את האפליקציה בלבד.

            זונדלז תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • Y Yeshivisher

              @זונדל חבר שלי יוצר את ההשמעה, אני בניתי עבורו את האפליקציה בלבד.

              זונדלז מנותק
              זונדלז מנותק
              זונדל
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #29

              @Yeshivisher ראיתי שבנית את האפליקציה בunity מעניין לשמוע על הנסיון והאים אתה מתכתנת בבסי שארפ?

              https://www.buymeacoffee.com/zundel

              Y תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • זונדלז זונדל

                @Yeshivisher ראיתי שבנית את האפליקציה בunity מעניין לשמוע על הנסיון והאים אתה מתכתנת בבסי שארפ?

                Y מנותק
                Y מנותק
                Yeshivisher
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #30

                @זונדל לא מכיר, מתעסק רק עם UNITY.

                משום מה android studio לא מצליח ליצור אצלי APK, מזמן בדקתי, עברתי לUNITY, הכל יותר נוח לי.

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • Y Yeshivisher

                  @החפץ-בעילום-שם-0 יש לך רעיון איך רדיו יעבוד בלי רשת?

                  א מנותק
                  א מנותק
                  אליעטר
                  מדריכים
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #31
                  פוסט זה נמחק!
                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • Y Yeshivisher

                    בס"ד

                    מוזיקה יהודית, שידורי רדיו איכותיים 🙂

                    מערכת דשי"ם...

                    מוזיקה מזרחית וחסידית...

                    האזנה עריבה...

                    תוכלו למצוא זאת גם בערוץ שלי:
                    https://t.me/s/GameStationAndroid

                    icon.png
                    3.png 2.png 1.png
                    הורדה בעיברית:
                    he.GameStationUA.RadioSameach - Firebase.apk

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בריטי
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #32

                    @Yeshivisher
                    האם בנית גם אתר כזה או רק אפליקצייה?

                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ב בריטי

                      @Yeshivisher
                      האם בנית גם אתר כזה או רק אפליקצייה?

                      Y מנותק
                      Y מנותק
                      Yeshivisher
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #33

                      @בריטי האתר לא שלי ולא קשור אליי...

                      אני בניתי את זה לחבר שלי, יש לו רדיו.

                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • Y Yeshivisher

                        @בריטי האתר לא שלי ולא קשור אליי...

                        אני בניתי את זה לחבר שלי, יש לו רדיו.

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        בריטי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #34

                        @Yeshivisher
                        לא התכוונתי לשאול אם זה שלך אלא האם יש אפשרות לשמוע את המוזיקה גם באתר, או רק באפליקצייה...
                        תודה רבה!!

                        Y 2 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • ב בריטי

                          @Yeshivisher
                          לא התכוונתי לשאול אם זה שלך אלא האם יש אפשרות לשמוע את המוזיקה גם באתר, או רק באפליקצייה...
                          תודה רבה!!

                          Y מנותק
                          Y מנותק
                          Yeshivisher
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #35

                          @בריטי אני לא יכול להביא את זה, בעל הרדיו הביא לי קישור של השמע עצמו.
                          תבין...

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ב בריטי

                            @Yeshivisher
                            לא התכוונתי לשאול אם זה שלך אלא האם יש אפשרות לשמוע את המוזיקה גם באתר, או רק באפליקצייה...
                            תודה רבה!!

                            Y מנותק
                            Y מנותק
                            Yeshivisher
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #36

                            @בריטי הסתדר?

                            ש ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • Y Yeshivisher

                              @בריטי הסתדר?

                              ש מנותק
                              ש מנותק
                              שמח לשמוע
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #37
                              פוסט זה נמחק!
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • Y Yeshivisher

                                @בריטי הסתדר?

                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                בריטי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #38

                                @Yeshivisher
                                מה הסתדר?
                                אני רוצה פשוט להשתמש עם זה במערכת טלפונית ככה שאני צריך את הלינק הישיר לסטימינג...

                                Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • ב בריטי

                                  @Yeshivisher
                                  מה הסתדר?
                                  אני רוצה פשוט להשתמש עם זה במערכת טלפונית ככה שאני צריך את הלינק הישיר לסטימינג...

                                  Y מנותק
                                  Y מנותק
                                  Yeshivisher
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #39

                                  @בריטי למה לא באמצעות האפליקציה? תוכל גם למסור דשי"ם

                                  אבי_770א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • Y Yeshivisher

                                    @בריטי למה לא באמצעות האפליקציה? תוכל גם למסור דשי"ם

                                    אבי_770א מנותק
                                    אבי_770א מנותק
                                    אבי_770
                                    מדריכים
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #40

                                    @Yeshivisher
                                    בטלפון הכשר...
                                    למערכת טלפונית אי אפש לחבר אפליקצייה, אבל אפשר למסור דשים אם תיצור api לאפליקצייה שלך.

                                    Y תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • אבי_770א אבי_770

                                      @Yeshivisher
                                      בטלפון הכשר...
                                      למערכת טלפונית אי אפש לחבר אפליקצייה, אבל אפשר למסור דשים אם תיצור api לאפליקצייה שלך.

                                      Y מנותק
                                      Y מנותק
                                      Yeshivisher
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #41

                                      @אבי_770 אני מוסר דרך firebase
                                      אולי אעשה צ'אט, שוקל

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • Y Yeshivisher התייחס לנושא זה ב
                                      • P ppp התייחס לנושא זה ב
                                      • מייבין במקצתמ מייבין במקצת התייחס לנושא זה ב

                                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                      הרשמה התחברות

                                      • התחברות

                                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                      • פוסט ראשון
                                        פוסט אחרון
                                      0
                                      • חוקי הפורום
                                      • פופולרי
                                      • לא נפתר
                                      • משתמשים
                                      • חיפוש גוגל בפורום
                                      • צור קשר