בקשת מידע | כמה בעיות ביאנג
-
שלום אשמח אם מישהו יעזור לי
א. סימון בשורת מצב על הודעה קולית אפילו ששמעתי את ההודעה ומחקתי אותה ואין שום הודעות
ב. לפעמים אי אפשר להתקין תוכנות הלחצן התקן פשוט לא מגיב ולא שיש איזה בעיה במגע
ג. שעון חורף לא מתחלף
ד. פתיחת קובץ XAPK (הביאו איזה תוכנה אבל היא לא נפתחת ביאנג) -
שלום אשמח אם מישהו יעזור לי
א. סימון בשורת מצב על הודעה קולית אפילו ששמעתי את ההודעה ומחקתי אותה ואין שום הודעות
ב. לפעמים אי אפשר להתקין תוכנות הלחצן התקן פשוט לא מגיב ולא שיש איזה בעיה במגע
ג. שעון חורף לא מתחלף
ד. פתיחת קובץ XAPK (הביאו איזה תוכנה אבל היא לא נפתחת ביאנג)@מוחין-דגדלות לגבי האפליקציה שמתקינה XAPK אז הגרסה לא מתאימה לאנדרואיד שלך אתה פשוט צריך גרסה אחרת!
-
@מוחין-דגדלות לגבי האפליקציה שמתקינה XAPK אז הגרסה לא מתאימה לאנדרואיד שלך אתה פשוט צריך גרסה אחרת!
-
@שוקי-סגל
ולגבי השעון חורף תכבה ותדליק את הפלאפון
ואם לא עוזר אז תבטל עדכון תאריך ושעה אוטומטי. תשנה את השעון לשעון קיץ ואז תחזיר את האוטומטי -
@מוחין-דגדלות לגבי האפליקציה שמתקינה XAPK אז הגרסה לא מתאימה לאנדרואיד שלך אתה פשוט צריך גרסה אחרת!
@שוקי-סגל יש למשהו גירסה מתאימה ליאנג 1 S10???
-
שלום אשמח אם מישהו יעזור לי
א. סימון בשורת מצב על הודעה קולית אפילו ששמעתי את ההודעה ומחקתי אותה ואין שום הודעות
ב. לפעמים אי אפשר להתקין תוכנות הלחצן התקן פשוט לא מגיב ולא שיש איזה בעיה במגע
ג. שעון חורף לא מתחלף
ד. פתיחת קובץ XAPK (הביאו איזה תוכנה אבל היא לא נפתחת ביאנג)@מוחין-דגדלות לגבי השעון חורף יש לך את זה שיסדר את זה
https://mitmachim.top/topic/30876/מדריך-סידור-שעון-קיץ-חורף-ביאנג-שיזוז-לפי-התאריך-האמיתי -
שלום אשמח אם מישהו יעזור לי
א. סימון בשורת מצב על הודעה קולית אפילו ששמעתי את ההודעה ומחקתי אותה ואין שום הודעות
ב. לפעמים אי אפשר להתקין תוכנות הלחצן התקן פשוט לא מגיב ולא שיש איזה בעיה במגע
ג. שעון חורף לא מתחלף
ד. פתיחת קובץ XAPK (הביאו איזה תוכנה אבל היא לא נפתחת ביאנג)@מוחין-דגדלות כתב בבקשת מידע | כמה בעיות ביאנג:
שלום אשמח אם מישהו יעזור לי
א. סימון בשורת מצב על הודעה קולית אפילו ששמעתי את ההודעה ומחקתי אותה ואין שום הודעות
ב. לפעמים אי אפשר להתקין תוכנות הלחצן התקן פשוט לא מגיב ולא שיש איזה בעיה במגע
ג. שעון חורף לא מתחלף
ד. פתיחת קובץ XAPK (הביאו איזה תוכנה אבל היא לא נפתחת ביאנג)לגבי הבעיה בכפתור התקנה: יש כמה אפליקציות של תצוגת מסך שמבטלות את האפשרות להתקין אם הם עובדות, כגון מסנן אור כחול, או מחשיך פינות מסך וכדו'.
אם אתה משתמש באחת כזו תנסה להשבית אותה ואז להתקין. -
@מוחין-דגדלות כתב בבקשת מידע | כמה בעיות ביאנג:
שלום אשמח אם מישהו יעזור לי
א. סימון בשורת מצב על הודעה קולית אפילו ששמעתי את ההודעה ומחקתי אותה ואין שום הודעות
ב. לפעמים אי אפשר להתקין תוכנות הלחצן התקן פשוט לא מגיב ולא שיש איזה בעיה במגע
ג. שעון חורף לא מתחלף
ד. פתיחת קובץ XAPK (הביאו איזה תוכנה אבל היא לא נפתחת ביאנג)לגבי הבעיה בכפתור התקנה: יש כמה אפליקציות של תצוגת מסך שמבטלות את האפשרות להתקין אם הם עובדות, כגון מסנן אור כחול, או מחשיך פינות מסך וכדו'.
אם אתה משתמש באחת כזו תנסה להשבית אותה ואז להתקין.@071612MW אה נכון יש לי מסנן אור כחול
תודה רבה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות