בקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?
-
ה הנני העני סימן נושא זה כשאלה ב
-
@הנני-העני כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@טכנופוב כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@הנני-העני מה לא ברור ב6 זה עושה שהמכשיר לא יוצפן אוטומטית בביטלוקר (לא נראה לי שבלי זה הוא כן מצפין אולי רק אם ביטלוקר היה מופעל)
מה שכתבת בסוגריים זה בדיוק מה שאני תמה עליו - וכי סתם כך עד כה הכונן היה מוצצפן בביטלוקר שצריך לרופוס שיבטל זאת מלמעבד הכי אוטומטי?!
כברירת מחדל ביטלוקאר דלוק
כיון שכברירת מחדל יש חשבון מייקרוסופט שבו מגובה סיסמת השחזור@A0533057932 כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@הנני-העני כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@טכנופוב כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@הנני-העני מה לא ברור ב6 זה עושה שהמכשיר לא יוצפן אוטומטית בביטלוקר (לא נראה לי שבלי זה הוא כן מצפין אולי רק אם ביטלוקר היה מופעל)
מה שכתבת בסוגריים זה בדיוק מה שאני תמה עליו - וכי סתם כך עד כה הכונן היה מוצצפן בביטלוקר שצריך לרופוס שיבטל זאת מלמעבד הכי אוטומטי?!
כברירת מחדל ביטלוקאר דלוק
כיון שכברירת מחדל יש חשבון מייקרוסופט שבו מגובה סיסמת השחזוראוקי , תודה.
ותשובה ל4 בבקשה? -
אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?

את הכל הבנתי (=כדאיתא במדריך..) חוץ מ(שורה)4 ו6. תודה!
4- הכוונה למקלדת ואיזור מגורים(דהיינו ישראל + עברית)? או לעוד דברים?@הנני-העני מה לא ברור ב6 זה עושה שהמכשיר לא יוצפן אוטומטית בביטלוקר (לא נראה לי שבלי זה הוא כן מצפין אולי רק אם ביטלוקר היה מופעל)
-
@הנני-העני מה לא ברור ב6 זה עושה שהמכשיר לא יוצפן אוטומטית בביטלוקר (לא נראה לי שבלי זה הוא כן מצפין אולי רק אם ביטלוקר היה מופעל)
@טכנופוב כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@הנני-העני מה לא ברור ב6 זה עושה שהמכשיר לא יוצפן אוטומטית בביטלוקר (לא נראה לי שבלי זה הוא כן מצפין אולי רק אם ביטלוקר היה מופעל)
מה שכתבת בסוגריים זה בדיוק מה שאני תמה עליו - וכי סתם כך עד כה הכונן היה מוצצפן בביטלוקר שצריך לרופוס שיבטל זאת מלמעבד הכי אוטומטי?!
-
@טכנופוב כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@הנני-העני מה לא ברור ב6 זה עושה שהמכשיר לא יוצפן אוטומטית בביטלוקר (לא נראה לי שבלי זה הוא כן מצפין אולי רק אם ביטלוקר היה מופעל)
מה שכתבת בסוגריים זה בדיוק מה שאני תמה עליו - וכי סתם כך עד כה הכונן היה מוצצפן בביטלוקר שצריך לרופוס שיבטל זאת מלמעבד הכי אוטומטי?!
@הנני-העני כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@טכנופוב כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@הנני-העני מה לא ברור ב6 זה עושה שהמכשיר לא יוצפן אוטומטית בביטלוקר (לא נראה לי שבלי זה הוא כן מצפין אולי רק אם ביטלוקר היה מופעל)
מה שכתבת בסוגריים זה בדיוק מה שאני תמה עליו - וכי סתם כך עד כה הכונן היה מוצצפן בביטלוקר שצריך לרופוס שיבטל זאת מלמעבד הכי אוטומטי?!
כברירת מחדל ביטלוקאר דלוק
כיון שכברירת מחדל יש חשבון מייקרוסופט שבו מגובה סיסמת השחזור -
ה הנני העני התייחס לנושא זה ב
-
@הנני-העני כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@טכנופוב כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@הנני-העני מה לא ברור ב6 זה עושה שהמכשיר לא יוצפן אוטומטית בביטלוקר (לא נראה לי שבלי זה הוא כן מצפין אולי רק אם ביטלוקר היה מופעל)
מה שכתבת בסוגריים זה בדיוק מה שאני תמה עליו - וכי סתם כך עד כה הכונן היה מוצצפן בביטלוקר שצריך לרופוס שיבטל זאת מלמעבד הכי אוטומטי?!
כברירת מחדל ביטלוקאר דלוק
כיון שכברירת מחדל יש חשבון מייקרוסופט שבו מגובה סיסמת השחזור@A0533057932 כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@הנני-העני כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@טכנופוב כתב בבקשת מידע | אני משתמש במעקפים של רופוס לווינדוס 11 , מה זה אומר?:
@הנני-העני מה לא ברור ב6 זה עושה שהמכשיר לא יוצפן אוטומטית בביטלוקר (לא נראה לי שבלי זה הוא כן מצפין אולי רק אם ביטלוקר היה מופעל)
מה שכתבת בסוגריים זה בדיוק מה שאני תמה עליו - וכי סתם כך עד כה הכונן היה מוצצפן בביטלוקר שצריך לרופוס שיבטל זאת מלמעבד הכי אוטומטי?!
כברירת מחדל ביטלוקאר דלוק
כיון שכברירת מחדל יש חשבון מייקרוסופט שבו מגובה סיסמת השחזוראוקי , תודה.
ותשובה ל4 בבקשה? -
ה הנני העני סימן נושא זה כנפתר ב
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות